Huawei a Valentýn: pošlete svým blízkým valentýnku na velkoplošnou obrazovku, soutěžte o Huawei Mate 10 lite a buďte #stalespolu

Praha, 5. února 2018: Společnost Huawei, třetí největší výrobce smartphonů na světě, spouští valentýnskou kampaň #stalespolu. Přáníčka, která zájemci nahrají skrze předinstalovanou mobilní aplikaci na vybraných prodejních místech, se zobrazí na velkoformátové LED obrazovce v Praze. Huawei zároveň přináší i facebookovou aplikaci, díky které budou moci uživatelé poslat své vyznání i prostřednictvím sociálních sítí, případně soutěžit o nejhezčí a nejoriginálnější valentýnské přání a vyhrát smartphone Huawei Mate 10 lite.

Valentýn je ideální čas pro to, abychom si uvědomili, jak důležití jsou pro nás naši blízcí, zda jim věnujeme dostatečnou pozornost a zda je někdy neupozaďujeme za svým chytrým pomocníkem (smartphonem). V současnosti už s sebou smartphony nosíme do ložnice, na toaletu, přerušují naši konverzaci a Huawei chce během valentýnského období na tuto skutečnost poukázat, aby si lidé uvědomili, navzdory tomu, jak důležitou roli smartphony v našich životech mobily hrají, že je mají na Valentýna dát stranou a strávit tento den se svým milovaným. Smartphony nám umožňují zůstat v kontaktu s nebližšími, i když zrovna nemůžeme být přímo s nimi. Jak ale dostáhnout té správné rovnováhy, aby nás „mobilní svět“ nevytrhl zcela mimo realitu? To je jedno z nejdůležitějších poselství valentýnské kampaně Huawei a taktéž téma průzkumu, který Huawei realizoval ve spolupráci s agenturou IPSOS ve 12 zemích střední a východní Evropy.

Valentýnské přání na LED obrazovce u Národní třídě

Od 1. do 7. února mají zájemci možnost na vybraných prodejních místech Huawei (značkové prodejny Huawei v OC Quadrio u Národní třídy a Huawei pop up store na Chodově, stejně jako v holešovické Alze napsat valentýnku pro svou milovanou osobu do předinstalované aplikace v Huawei Mate 10 lite a těšit se, že toto přání se v období od 10. do 14. února zobrazí na velkoformátové venkovní LED obrazovce u Národní třídy. Všichni uživatelé budou následně emailem informováni, kdy bude jejich přáníčko na obrazovce publikováno, tak aby jejich blízký tuto chvíli nepropásl.

Soutěž o Huawei Mate 10 lite

Prostřednictvím speciální aplikace na Facebooku Huawei a TV Óčko mohou zájemci soutěžit o krasavce se čtyřmi fotoaparáty (duálním předním i zadním) Mate 10 lite. V období od 1. do 14. února mohou uživatelé přes FB aplikaci zadávat valentýnská přáníčka s tím, že autor toho nejkrásnějšího a zároveň nejoriginálnějšího získá právě vzpomínaný model smartphonu Huawei.

Do valentýnské kampaně se u nás zapojí i známá jména, jako například Olga Roučková, první Češka, která na štvorkolke zvládla respektovanou motoristickou soutěž Dakar, youtuber ATI nebo instagramová hvězda A.N.D.U.L.A.

Společnost Huawei rovněž k tomuto tématu a probíhající kampani #stalespolu natočila tematické video, které můžete zhlédnout na odkaze ZDE.

Více informací o samotné soutěži naleznete na Facebooku Huawei nebo na komunitním webu Huawei HuaFan.cz.

Více informací o produktech Huawei ze série Mate 10 naleznete na https://consumer.huawei.com/cz/phones/mate10series/

Aktuální informace ze světa Huawei Consumer BG naleznete denně aktualizované na:

Facebook – CZ/SK: https://www.facebook.com/HuaweiMobileCZSK/
YouTube: https://www.youtube.com/huaweimobileczsk

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobileczsk

Twitter: https://twitter.com/HuaweiCZ_SK

O Huawei Consumer Business Group

Produkty a služby Huawei jsou dostupné ve více než 170 zemích a využívá je třetina světové populace. V roce 2016 se společnost umístila na 3. místě v dodávkách chytrých mobilních telefonů. Šestnáct R&D (výzkumných a vývojových) center bylo založeno v USA, Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně. Huawei Consumer BG je jednou ze tří business divizí společnosti a soustřeďuje se na smartphony, PC a tablety, wearables a cloudové služby apod. Globální síť Huawei je postavena na 20 letech bohatých zkušeností v telekomunikačním průmyslu a jejím cílem je přinášet nejnovější technologie spotřebitelům na celém světě.