Datart otevřel další malou prodejnu a získal ocenění za přibližování se zákazníkům

Elektro prodejce Datart otevřel tento týden další malou městskou prodejnu v pražských Vršovicích. Díky své snaze přiblížit se co nejvíce zákazníkovi 21. století zároveň získal ocenění finalista soutěže Mastercard Obchodník roku 2017 v kategorii Nejlepší zákaznický zážitek v digitální době.

Novou prodejnu Datart v Moskevské ulici najdou zákazníci přímo na pěší zóně u tramvajové zastávky Vršovické náměstí. Navštívit ji mohou denně a denně si tu díky expresní výdejně e-shopu se závozem 5krát denně 7 dní v týdnu mohou i vyzvednout objednané zboží. Přímo v prodejně s rozlohou necelých 100 m2 je vystaveno kolem dvou tisíc položek elektro spotřebičů a příslušenství vybraných speciálně pro tuto lokalitu. Celou nabídku Datartu si pak mohou zákazníci prohlédnout na e-kiosku, což je interaktivní obrazovka připojená online do e-shopu. Vybrané zboží si mohou následně rovnou objednat. „Zákazníkům zde nabízíme vše, co potřebují do kanceláře i pro běžný chod domácnosti. Zároveň si tu mohou vybrat jakékoliv zboží z celé nabídky Datartu, které jim přivezeme zdarma do tří hodin od objednání. Pro zpříjemnění nákupu také nabízíme návštěvníkům prodejny zdarma čerstvě připravenou kávu naší značky Nero. Tuto službu chápeme jako součást péče o zákazníky,” uvádí Patrik Tégl, oblastní manažer prodeje společnosti Datart.

Při otevření prodejny mohli návštěvníci ochutnat čerstvě připravenou kávu přímo od baristy a linecké pečivo z místní rodinné cukrárny.

Koncept malých městských prodejen umístěných na frekventovaných místech v centrech měst rozjel Datart loni v květnu, kdy otevřel první prodejnu tohoto typu v pražské Francouzské ulici. U těchto malých prodejen se zaměřuje hlavně na dostupnost sortimentu a osobní kontakt se zákazníkem. „V otevírání nových a přestavbě stávajících prodejen pokračujeme i nadále, a to jak u malých městských, tak u velkých prodejen. V oblasti expanze máme několik projektů v nejrůznějších stádiích rozpracovanosti. Například prodejnu v pražských Letňanech a v Plzni na Borských polích rekonstruujeme kompletně, navíc v obou prodejnách otevřeme i Datart kuchyňská studia. V průběhu března a dubna také plánujeme otevřít malou městskou prodejnu v Praze u Strossmayerova náměstí a velkou prodejnu v Prešově,“ prozrazuje Patrik Tégl.

Datart za svou snahu přiblížit se zákazníkovi, která přímo souvisí s projektem humanizace prodejen, získal tento týden ocenění finalista v soutěži Mastercard Obchodník roku 2017 v kategorii Nejlepší zákaznický zážitek v digitální době. Odborná porota ocenila především fakt, že Datart ve spolupráci s architekty vytváří prostředí poboček podle potřeb zákazníka. „Současný zákazník přichází velmi dobře informován, což klade mnohem větší nároky na vědomosti elektrospecialistů. Naše prodejny svým interiérem, odpočinkovými zónami nebo barevným a prostorovým členěním zároveň napomáhají lepší orientaci nakupujících,“ dodala Iva Pavlousková, tisková mluvčí Datart.

O společnosti DATART INTERNATIONAL, a.s.

Datart je přední maloobchodní prodejce zaměřený na spotřební elektroniku. Na českém a slovenském trhu působí již od roku 1990. V současné době má 56 kamenných prodejen, 6 Datart kuchyňských studií a 2 e-shopy. Společnost zaměstnává 1 200 pracovníků a disponuje vlastním distribučním centrem. Ve finančním roce 2016/2017 provozní výsledky hospodaření dosáhly 43, 4 miliónů Kč a čistý obrat přes 5,8 miliard Kč.  V tomto roce Datart pokračuje v expanzi, modernizuje jednak stávající a zároveň otevírá nové prodejny.