Organizátoři konference darují více než 100 000 korun Elpidě

(21. února 2018) Organizátoři neziskové konference Marketing With Love vybrali pro obecně prospěšnou společnost Elpida více než 100 000 Kč. Výši částky ovlivnil celkový počet návštěvníků, kteří zaplatili za vstupné, ale také například to, že všichni řečníci konference zde vystoupili bez nároku na honorář. Elpida použije finance na pomoc seniorům, což zahrnuje například telefonickou krizovou intervenci nebo jejich vzdělávání.

Přednášky 9 ostřílených marketérů v čele s Admanem Josefem Havelkou, Filipem Podstavcem nebo Janem Řehákem si přišlo vyslechnout přes 100 účastníků. Komunikační manažer společnosti Red Bull Milan Formánek demonstroval na požadavku nakreslit během jedné minuty souseda po levici či po pravici své hlavní motto „nebojte se dělat chyby“. Z 10 nápadů každého člověka z jeho týmu v Red Bull Media House se často realizují třeba jen 3. Na konferenci mimo jiné poodhalil způsob, jakým Red Bull spolupracuje s různými sportovci často za mnohem nižší cenu než jiné firmy.

Pod pokličku jiné velké organizace dovolil návštěvníkům konference nahlédnout Michael Sido, když prezentoval skoro neuvěřitelný příběh implementace firemní sociální sítě v T-Mobile. I přes všechen odpor, zákazy a byrokratické překážky, které s sebou zpravidla nese velká korporace, se jim podařilo prosadit facebookovou platformu Workplace coby nový kanál pro interní komunikaci. Dnes na něm zaměstnanci T-Mobile včetně nejvyššího managementu nadšeně sdílejí nejen firemní, ale i osobní obsah.

První ročník konference Marketing With Love s tématem „Jak dělat marketing, když PPC nestačí“ hodnotí organizátoři jako úspěšný a už teď slibují, že na konferenci navážou i příští rok.

„Dostalo se nám velkého množství pozitivních ohlasů. Tím se ale nechceme nechat ukolébat a již teď pomalu pracujeme na dalším ročníku, který by měl být pro návštěvníky stejně, nebo ještě lépe více přínosný než ten letošní. Momentálně pracujeme na své vlastní kritice a vymýšlíme vylepšení pro příští rok,“ doplňuje jeden z organizátorů konference Radek Doležal.

Za neziskovou společností, která nese stejné jméno jako konference, stojí 3 online marketéři: Radek Doležal, Ondřej Chvojka a Vojtěch Váňa. V budoucnu chystá organizace také další aktivity. Plánuje například spustit projekt, jenž propojí studenty, firmy a neziskovky. Studentům by měl pomoci k získání zkušeností, neziskovkám k lepším výsledkům a firmám k zaměstnancům, kteří již mají ceněnou praxi.

 

 

Reklamy