Značka AAA AUTO získala pro rok 2018 prestižní ocenění Superbrands

Praha, 22. února 2018 – Společnost AAA AUTO získala již podruhé prestižní ocenění Superbrands, které je v České republice udělováno po svém obnovení již pátým rokem, celosvětově pak nepřetržitě od roku 1994. Cílem tohoto hodnocení je identifikovat značky s vynikajícím postavením na lokálním trhu. Superbrands získávají pouze značky, které projdou vícekolovým hodnocením čítajícím mimo jiné spotřebitelský průzkum agentury GfK.

V  poslední fázi výběru značek pro ocenění Superbrands má rozhodující slovo expertní komise Brand Council. Tu tvoří profesionálové z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu. Bernou mincí při rozhodování jsou atributy jako známost, budování brandu, inovace či prestiž.

„Ocenění Superbrands, které jsme získali již podruhé v řadě, vnímám jako potvrzení správnosti naší marketingové a komunikační strategie. Na té se zásadní mírou samozřejmě podílí i naše úsilí o zkvalitňování servisu pro zákazníky a budování pozice firmy jako experta na trhu ojetých automobilů ve střední Evropě,“ uvedla generální ředitelka mezinárodní sítě autocenter AAA AUTO Karolína Topolová. Ocenění Superbrands společnost v letošním roce využije v rámci marketingu, na webových stránkách a v PR komunikaci.

AAA AUTO se zaměřila na razantnější posílení zákaznického servisu právě po nástupu nové generální ředitelky Karolíny Topolové v roce 2012. Vzniklo nové kontaktní centrum, které sdružilo dohromady celkem na 200 operátorů vyřizujících telefonické hovory a e-mailovou korespondenci se zákazníky, společnost vytvořila pozici zákaznického ombudsmana, kterým je bývalý mluvčí Škody Auto Milan Smutný, a posílila kontrolní mechanismy při výkupu vozů. Za dobu svého 26letého působení obsloužila více než dva miliony zákazníků a ročně prodá více než 75000 aut.

Společnost AAA AUTO získala pro své značky v nedávné minulosti i další ocenění. Samotná značka AAA AUTO se pravidelně umísťuje v žebříčku TOP 10 českých značek podle průzkumu agentury Ogilvy and Mather. V roce 2017 se spolešnost umístila se na 2. místě v celoevropské soutěži European Business Awards 2016/2017. Skupinu AAA AUTO vlastní britsko-polský investiční fond Abris Capital Partners. Značky AAA AUTO a Mototechna jsou oficiálním partnerem české nejvyšší fotbalové soutěže – HET ligy.