Americký velvyslanec Stephen King navštívil sídlo mediální skupiny MAFRA

Na centrálu mediální skupiny MAFRA tento týden zavítala vzácná návštěva. Stephen King, ambasador USA v Česku a muž z byznysu, jak sám sebe nazývá, se osobně setkal s vedením skupiny. Při neformální diskusi se zajímal o názory na současnost a především budoucnost tisku v České republice a na úlohu médií ve společnosti obecně.

Velvyslance v sídle skupiny uvítal Štěpán Košík, předseda představenstva společnosti MAFRA, a.s.  

„Jsme poctěni, že si pan velvyslanec na úvod svých návštěv významných mediálních domů zvolil právě naše vydavatelství. Těší nás, že tak můžeme pokračovat v tradici neformálních setkání se zahraničními ambasadory. Jejich poznatky a pohled ,zvenku‘ na prostředí médií a naši práci jsou vždy přínosem a vítanou inspirací. Nejinak tomu bylo i při diskusi s panem Kingem,“ řekl Štěpán Košík, předseda představenstva MAFRA, a. s.

Mediální svět a jeho aktuální úskalí však nebyly jediným tématem hovorů. Mluvilo se také o letošních oslavách 100. výročí Československa, které velvyslanec vnímá zároveň jako oslavu přátelství a společných hodnot našich zemí, a na řadu přišla i ožehavá sociálněpolitická témata, jako je například otázka imigrace.

„Bylo mi potěšením navštívit vydavatelství MAFRA jako první ze série návštěv velkých mediálních organizací v České republice. Během setkání jsme mluvili o důležitosti svobodného a nezávislého tisku, což je hodnota, kterou sdílí Spojené státy se svými českými partnery,“ uvedl po setkání velvyslanec Stephen King.

Na závěr své návštěvy si velvyslanec v doprovodu šéfredaktorů a ředitelů redakcí prohlédl redakce deníků Mladá fronta DNES a LIDOVÉ NOVINY.

 


O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Multimediální skupina MAFRA patří k nejsilnějším mediálním společnostem v České republice. Je zastoupena všemi mediatypy – printem, on-linem, TV a rozhlasem. Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net, magazín o běhání RunGo.cz a realitní web reality.idnes.cz. Do skupiny dále patří  zábavný videoportál Playtvák.cz, hudební stanice Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka, unikátní projekt Dárkomat, který nabízí dárkové karty atraktivních a oblíbených značek a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě. Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společnostmi ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing a Ledmultimedia. MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. Na Slovensku je portfolio skupiny zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. Nedílnou součástí mediální skupiny MAFRA jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.