Skvělý začátek roku pro TÉMA: v lednu nejprodávanější celostátní zpravodajský týdeník

Týdeník TÉMA mediální skupiny MAFRA zahájil rok 2018 na pozici nejprodávanějšího celostátního zpravodajského týdeníku. V prvním měsíci letošního roku se každého vydání  prodalo v průměru 62 539 výtisků. Vyplývá to z dat zveřejněných Kanceláří ověřování nákladu tisku ABC ČR za měsíc leden 2018. Zároveň se jedná o nejprodávanější titul ve své kategorii, a to jak ve volném prodeji, tak i prostřednictvím předplatného tištěné podoby týdeníku.

Meziroční nárůst celkového prodeje týdeníku TÉMA činí 10 %. Podílí se na něm nejen o 14 % více předplatného v tištěné podobě (roste na 21 038 výtisků), ale také 9% nárůst prodaných výtisků ve volném prodeji (36 331 ks), při zachování počtu kusů týdeníku v elektronické podobě.


O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Multimediální skupina MAFRA patří k nejsilnějším mediálním společnostem v České republice. Je zastoupena všemi mediatypy – printem, on-linem, TV a rozhlasem. Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net, magazín o běhání RunGo.cz a realitní web reality.idnes.cz. Do skupiny dále patří  zábavný videoportál Playtvák.cz, hudební stanice Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka, unikátní projekt Dárkomat, který nabízí dárkové karty atraktivních a oblíbených značek a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě. Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společnostmi ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing a Ledmultimedia. MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. Na Slovensku je portfolio skupiny zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. Nedílnou součástí mediální skupiny MAFRA jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.