Den Plné Peněženky přinese Čechům další úspory díky nakupování on-line

Češi si pomalu začínají zvykat na služby, které jim při nákupech on-line vrací peníze na jejich účet. Podle odhadu portálu Plná Peněženka, který je poslední dva roky jedničkou na českém cashbackovém trhu, může mít zkušenost se získáním peněz zpět necelý milion Čechů. Jen Plnou Peněženku přitom využívá více než 450 000 lidí. Zájem o cashback chce jednička podpořit i dnešní akcí, kterou nazývá Dnem Plné Peněženky. Všem, kteří dnes přes Plnou Peněženku nakoupí, nabídne o 50 % vyšší cashback než obvykle. Portál Plná Peněženka se tímto netradičním způsobem rozhodl oslavit své šesté narozeniny.  

Lidé si už zvykli na akce českých e-shopů jako je Den dopravy zdarma, nebo Black Friday. My k nim přidáváme Den Plné Peneženky, jenž je naší oslavou šestých narozenin, u které dárky dostanou naši uživatelé. Dnes proto nabízíme o 50 % vyšší cachback než obvykle na všechny nákupy u všech našich partnerů, mezi kterými jsou Mall.cz, Kasa.cz, Booking.com, nebo třeba AliExpres.com. Po celý zbytek týdne pak máme se zapojenými e-shopy připravené další akční narozeninové nabídky, které odmění všechny, kteří s Plnou Peněženkou nakupují, a tím získávají peníze zpět na svůj účet,” uvádí k akci Josef Drobílek, marketingový ředitel portálu Plná Peněženka.

Cashback má v ČR stále potenciál růst

Před pár lety u nás cashback představoval ještě neznámý fenomén, ale v zahraničí ho využívají zákazníci ve velkém už od roku 2005. Jde o systém, díky kterému nakupující získávají několik procent z každé útraty zpět. Cashback tak představuje snadný způsob, jak si zlevnit nákupy na internetu, a to díky jednomu kliknutí navíc – příchodu do vybraného e-shopu právě přes cashbackový portál jako je Plná Peněženka. Ten v současné době zná a používá na 450 000 Čechů. Jen v roce 2017 se přes něj nakoupilo zboží za více než jednu miliardu korun, což představuje necelé jedno procento celkového českého e-commerce obratu. „Například v Anglii, odkud k nám tento typ služby přišel, s ní má zkušenost téměř 15 % populace. Každý osmý Brit tedy již nakoupil on-line s cashbackem. Vidíme tedy, že potenciál růstu pro cashback je u nás ještě pořád značný. I proto jsme dnešek vyhlásili Dnem Plné Peněženky a chceme Čechům ukázat, že se i prostým nákupem na internetu dají vydělat peníze,” doplňuje Josef Drobílek.

Informace pro editory:

Jak cashback na Plné Peněžence funguje?

Plná Peněženka je cashbackový portál, který má v ČR již šestiletou historii. Za tu dobu si získal oblibu u více než 450 000 lidí, kteří mají na portálu svůj účet, kde sbírají své úspory z on-line nákupů. Přes Plnou Peněženku jen loni Češi v e-shopech zakoupili zboží za více než 1 miliardu korun. Plná Peněženka jim celkem vrátila více než 73 milionů korun. Zákaznickým rekordmanem v cashback nákupech je člověk, který si nechal vyplatit částku 114 999 Kč. Co se jednorázového rekordu týče, tak dosud nejvyšší odměnou za jeden nákup je částka 4 055 korun. Výše odměny se přitom pohybuje mezi 5–10 % v závislosti na podmínkách e-shopu.

O portálu PlnáPeněženka.cz

Cashbackový portál spustil v roce 2012 jako svůj volnočasový projekt Patrik Pavel. Během prvního roku získal přes 200 spolupracujících e-shopů, mezi nimi i Slevomat, Mall nebo Kasa. Počet uživatelů dosáhl rychle první tisícovky a celý projekt se začal profesionalizovat. Dva roky po svém založení dostala Plná Peněženka nové vedení i směr a rozrostla se o desítky tisíc uživatelů. V roce 2016 se pak stala jedničkou na trhu. Mezi partnery v současné době patří například e-shopy jako Mall.cz, Kasa.cz, Booking.com, Kiwi.com, nebo AliExpress.com. I v nich tak mohou Češi při nakupování získávat peníze zpět.

Reklamy