Mailkit se stal členem M3AAWG – organizace, která potírá internetovou kriminalitu

Společnost Mailkit, tvůrce a provozovatel stejnojmenného nástroje pro rozesílání a správu e-mailingových kampaní, se stala součástí mezinárodní skupiny M3AAWG (Messaging Malware Mobile Anti-Abuse Working Group). Ta bojuje proti spamu, phishingu a jiným formám internetové kriminality.

2017-05-09 18_10_44-Aplikace pro e-mail a SMS marketing _ Mailkit

Mezi členy M3AAWG patří více než 200 firem a dalších subjektů z celého světa, které se věnují vytváření a rozšiřování internetových pravidel, kterými by se další aktéři měli řídit (tzv. best practice). Mezi jejími členy jsou přední poskytovatelé internetových služeb, mobilní operátoři, sociální sítě, poskytovatelé hostingových a cloudových služeb, dodavatelé antivirových a bezpečnostních řešení, poskytovatelé e-mailových služeb, přední výrobci a dodavatelé hardwaru i softwaru a také přední světové značky.

„M3AAWG je jednou z nejprestižnějších organizací věnujících se problematice bezpečnosti na internetu. Mám nesmírnou radost z toho, že jsme se mohli zapojit do jejich činnosti a že můžeme přispívat ke zvyšování bezpečnosti a transparentnosti online prostředí po celém světě,” říká Jakub Olexa, ředitel společnosti Mailkit.

Kromě M3AAWG je Mailkit členem dalších organizací věnujících se e-mailingu a kybernetické bezpečnosti, jako je například Signal Spam, Certified Senders Alliance či E-mail Experience Council.

O společnosti Mailkit s.r.o.

Společnost Mailkit byla založena v roce 2005 a stala se jednou z předních českých firem poskytujících řešení pro e-mailový marketing a marketingovou automatizaci. Cílem společnosti Mailkit je vytvářet taková řešení, která zajistí maximální možnou míru doručení zpráv a zároveň nabídne profesionální technické zázemí, pokročilé možnosti tvorby e-mailových zpráv a jejich automatizace, včetně i napojení na firemní informační systémy.

Mailkit zajišťuje e-mail marketingové služby například pro Škoda Auto, Notino.cz, Lékárna.cz, A3 sport, mediální dům Mafra nebo společnosti Baťa a Pet Center a řadu dalších klientů, kteří technické řešení využívají plně vlastními silami i s pomocí marketingových agentur.

Reklamy