SodaStream si v reklamě dělá legraci sám ze sebe

Hvězda reality show Shahs of Sunset Reza Farahan a herec známý ze Hry o trůny Thor Bjornsson propagují v aprílovém satirickém spotu produkt zvaný SodaSoak

PRAHA (29. března 2018) – Společnost SodaStream International Ltd. (NASDAQ: SODA) zveřejnila aprílový videoklip, v němž vystupuje hvězda americké reality show Shahs of Sunset Reza Farahan. Malou roli v něm hraje i herec Thor Bjornsson, známý především ze seriálu Hra o trůny.

Prohlédněte si videoklip SodaSoak

V parodickém klipu propaguje SodaStream fiktivní nový výrobek SodaSoak. Má se jednat o nástavec na vanu v koupelně, která udělá z běžné koupele koupel bublinkovou. Údajně lze produkt „zakoupit“ na adrese www.sodastream.cz/SodaSoak  s výjimečnou slevou ve výši 98 %.  

Ve scénáři stíhá jedna absurdní a humorná situace druhou: Reza Farahan se ve slušivém obleku noří z vany naplněné jahodami, Thor Bjornsson si v extázi užívá bublinkovou koupel. Bjornsson komentuje kampaň slovy: „SodaStream je vždycky na špici, co se týče ekologických produktů, ale také zábavného stylu komunikace. Natáčení mě ohromně bavilo a doufám, že si lidé tenhle vtípek užijí.“

“Perlivá voda se dlouhodobě těší velké oblibě spotřebitelů v českých domácnostech. Podle našich průzkumů celých 64 % populace pije čistou perlivou vodu pravidelně každý týden. Chopili jsme se proto příležitosti s blížícím aprílem připomenout téma perlivé vody jako příjemného prožitku pro naše tělo, a to s nadsázkou a humorem charakteristickým pro komunikaci značky SodaStream“, uvedl Zdeněk Zahrádka, manažer značky SodaStream pro Českou republiku.

„Jakkoliv se může jevit myšlenka postav vychutnávajících si koupání v lázni perlivé vody na první pohled bláznivě, nesmyslně můžeme ve své podstatě chápat i dnes zdánlivě normální zvyk tahat si domů vodu balenou v plastu v končinách bohatých na zdroje kvalitní pitné vody, jako je bezesporu i Česká republika.“, dodává.

O značce SodaStream

SodaStream je specialistou na perlivou vodu nachystaný v pohodlí domova bez tahání lahví a jedničkou mezi perlivými vodami, co do počtu vypitých litrů. *

Firma se od svého počátku datovaného do roku 1903 soustředí na ucelenou nabídku výrobníků domácí perlivé vody a souvisejícího příslušenství. Jejím cílem je nabídnout příjemný způsob přípravy vlastní perlivé vody v pohodlí domova místo tahání protivných plastových lahví a následného vynášení hromad plastového odpadu. Počtem stisknutí výrobníku si zákazník sám volí výslednou perlivost vody a přidáním čerstvého ovoce má možnost vytvořit lákavé pití bez zbytečných cukrů či sladidel pro sebe i svou rodinu. Litr vlastní domácí perlivé vody přitom vyjde na velmi příznivou cenu 2,57 Kč, takže si za pohodlí nemusí zákazník zbytečně připlácet. 

Kromě svého pohodlí navíc používáním každého jednoho výrobníku domácí perlivé vody SodaStream domácnosti ochrání přírodu v průběhu tří let přibližně před 2 500 prázdnými PET lahvemi od nápojů.

Pro další informace a novinky navštivte adresu www.sodastream.cz

* Zdroj: Porovnání firemních dat s výzkumem trhu balené vody za rok 2014 společnosti Canadean.