Canon má nového prezidenta a generálního ředitele pro Evropu, Střední východ a Afriku

Společnost Canon, která poskytuje komplexní služby v oblasti technologií a služeb pro zpracování obrazu, oznámila jmenování Yuichiho Ishizuky novým prezidentem a generálním ředitelem pro region Evropy, Středního východu a Afriky (EMEA). Vystřídá tak Rokuse van Iperena, který po šesti letech v této funkci odchází do důchodu.

Yuichi Ishizuka – dosavadní prezident a provozní ředitel Canon USA, jenž je zároveň provozním ředitelem mateřské společnosti Canon Inc. – stanul s platností od 1. dubna 2018 v čele společnosti Canon EMEA, která působí ve 120 zemích (včetně ČR), zaměstnává zhruba 18 tisíc lidí a generuje asi čtvrtinu celosvětových tržeb společnosti Canon. Jeho cílem je posílení a rozšíření stávajícího podnikání společnosti spolu s dalším komerčním využitím expertízy ve zpracování obrazu.

„Canon je jasným lídrem ve zpracování obrazu pro koncové spotřebitele i firemní segment a v regionu EMEA získal za více než 60 let svého působení už miliony zákazníků. Je mi ctí vést tento tým v současném dynamickém období k dalším inovacím a růstu,“ uvedl Yuichi Ishizuka.

  O společnosti Canon Europe

Canon Europe je zastoupení japonské společnosti Canon Inc., globálního poskytovatele technologií a služeb z oblasti zpracování obrazu a jedné z nejznámějších a nejoblíbenějších značek na světě. Canon Europe působí ve 120 zemích v Evropě, na Středním východě a v Africe a zaměstnává zde 19 tisíc lidí. Na celkových celosvětových příjmech společnosti Canon se Canon Europe podílí přibližně jednou třetinou.

Společnost Canon, Inc. byla založena v roce 1937 a lídrem ve zpracování obrazu je po celých 80 let. Jejím cílem je podněcovat k neustálému překonávání možností využití obrazu a prostřednictvím technologických inovací v široké škále oblastí – od fotoaparátů přes komerční tiskárny a firemní konzultační služby až po zdravotnická zařízení – obohacuje Canon životy běžných lidí i firem.

Pozitivní vliv společnosti Canon na oblast technologií a služeb z oblasti zpracování obrazu neustále roste. Svědčí o tom i sociální a environmentální přínosy, za kterými stojí jak zaměstnanci, tak i produkty značky Canon, a představují důkaz úspěšnosti podnikové filosofie Kyosei – „společně žít a pracovat pro obecné blaho“.

Další informace o společnosti Canon Europe a Canon CZ jsou k dispozici na http://www.canon-europe.com a http://www.canon.cz.

 

Reklamy