Mall.cz se na pražské Štvanici zapojil do akce Ukliďme Česko a podpořil jarní kampaň

Praha 5. dubna 2018: Tým zaměstnanců Mall.cz se zapojil do iniciativy Ukliďme Česko, v rámci níž lidé z celé České republiky uklízejí své bezprostřední okolí. Mall.cz se pustil do úklidu pražské Štvanice, kterou za podpory Prahy 7 a ve spolupráci s občanskou iniciativou Street Gardening obohatil o novou zeleň. Návštěvníci ostrova si tak budou moci užít nový prostor pro relaxaci mezi zelení.

Štvanice je jako největší ostrov v Praze oblíbeným cílem výletů, a proto chce Praha 7 tuto oblast dále kultivovat a rozvíjet. Pro Mall.cz však byla Štvanice jasnou volbou také vzhledem k tomu, že společnost má právě na Praze 7 své sídlo. „Cítíme odpovědnost za prostředí, v němž žijeme. Proto jsme se rozhodli podpořit iniciativu Ukliďme Česko a zapojit i naše zaměstnance, pro které je pražská Štvanice stejně jako pro další Pražany místem vítaného odpočinku. Věříme, že se bude návštěvníkům nová zeleň a zázemí líbit,“ dodává Katarína Klíčová, PR manager Mall.cz.

Ve spolupráci s iniciativou Street Gardening, která dobrovolně zvelebuje místa v Praze, vznikl podrobný plánek rozmístění nové zeleně, keřů, květin i drobných bobulovin. Podle něj pak zaměstnanci Mall.cz úsek Štvanice v těsné blízkosti přívozu osázeli. „Je skvělé, že stále přibývají velké firmy, které chtějí pomáhat prostředí kolem sebe. Líbí se nám přístup Mall.cz, který akci pojal široce a zapojil další zajímavé subjekty,“ dodává Radek Janoušek z iniciativy Ukliďme Česko.

Iniciativa Ukliďme Česko probíhá po celé ČR v sobotu 7. dubna 2018, kdy se mohou všichni zájemci zapojit do úklidu veřejných prostranství i okolí obcí.

Zapojení do akce Ukliďme Česko zapadá také do konceptu jarní kampaně Mall.cz, která se zaměřuje na propagaci segmentu DIY, hobby a zahrada. Kampaň, které se věnuje speciální microsite www.mall.cz/jaro, se opírá o prostředí dílny a zahrady a jejich přípravy na novou sezonu. Jednou z postav kampaně je Pavel „Kutil“ Zeman, známý televizní moderátor kutilských pořadů. Kampaň využívá kompletní 360° mediamix včetně TV a rádio spotů, veškerých OOH formátů, online kanálů spolu s vizuálním propojením na Mall.cz web a také komunikaci na sociálních sítích.