Outdoorová kampaň od Heureky zasáhla i sociální média

Praha, 5. dubna 2018 – Březnová kampaň největšího domácího nákupního rádce Heureka.cz apelovala na skutečnost, že Heureka neumí pouze srovnávat ceny, ale zároveň obsahuje více než 7,5 milionu opravdu upřímných recenzí. Kampaň měla u veřejnosti veliký úspěch a zaznamenala přesah do sociálních sítí, kde žila vlastním životem. Její kreativu měla na starosti agentura Saatchi & Saatchi.

megaboard_A.JPG

Kampaň s humorem komunikovala opravdu upřímné recenze. Terčem těchto recenzí se stala například dálnice D1, kde recenze vtipně glosovala Brno/Brňáky a v druhém případě zase Prahu/Pražáky „Velmi nás potěšilo, že se naše outdoorová kampaň dostala také na sociální sítě a vzbudila mezi veřejností velký ohlas a z valné většiny pozitivní reakce díky svému humornému pojetí,“ říká Marek Dobrý, brand manager nákupního rádce Heureka.cz.

„Při tvorbě kampaně jsme kladli důraz na jednoduchý vizuál s jasnou komunikací vtipných hesel, respektive recenzí. Důležitým faktorem byla skutečnost, že my Češi máme specifický smysl pro humor a při tvorbě kreativy si tak můžeme dovolit jít v mnoha ohledech v některých tématech dále než v jiných zemích,“ říká Lucie Garbienová, account director z agentury Saatchi & Saatchi Prague, a dodává: „Velmi nás potěšila reakce některých přispěvatelů na Facebooku, kdy téma rivality mezi Prahou a Brnem vyvolalo spíše vtipné příspěvky s typickým českým humorem, za zmínku stojí například komentář: Na jednodenní výlety je Praha dobrá. Vše ostatní máme v Brně.“

O Heureka.cz

Heureka.cz je dlouhodobě největší nákupní rádce na českém internetu. Každý měsíc pomáhá s nákupem v průměru třem milionům lidí, kteří vybírají z více než dvaceti milionů produktů a desítek tisíc internetových obchodů. Patří mezi 10 nejnavštěvovanějších webů v ČR. Více na www.heureka.cz.

O Saatchi & Saatchi

Agentura Saatchi & Saatchi je známá svými vynikajícími kreativními nápady, které vytvářejí mezi spotřebiteli a produkty silná emocionální spojení. Síť agentury Saatchi & Saatchi zahrnuje 114 kanceláří a čítá 6 500 zaměstnanců v 67 zemích. Mezi globální klienty patří společnosti HSBC, P&G, Toyota, Visa a GSK. Saatchi & Saatchi je součástí skupiny Publicis Communications a má kanceláře v rámci agentury Publicis One. Obě tyto společnosti jsou součástí Publicis Groupe, třetí největší komunikační skupiny na světě. V České republice byla pobočka agentury Saatchi & Saatchi založena roku 1992. www.saatchi.com

O Publicis One

Publicis One je globální společnost, která funguje v oblasti komunikací na trzích malé a střední velikosti a spojuje pod jednou střechou všechny agenturní značky a odborné znalosti skupiny Publicis Groupe. Publicis One je vybudovaná okolo zájmů svých klientů a uznává současnou potřebu specializace a zároveň integrace, která se projevuje v současném marketingu. V čele společnosti Publicis One stojí Jarek Ziebinski, Global CEO. Společnost funguje napříč čtyřmi odvětvími Publicis Groupe: Publicis Communications (Publicis Worldwide s agenturami MSL, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi a BBH), Publicis Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Blue 449), Publicis.Sapient (Digitas, SapientRazorfish, Sapient Consulting) a Publicis Health (Digitas Health, Publicis LifeBrands, Saatchi & Saatchi Wellness). Společnost Publicis One má více než 7 000 zaměstnanců ve 39 zemích v Latinské Americe a Evropě, na Středním východě a v Asii. Spojuje nás touha Publicis Groupe předávat klientům hodnotu hesla V jednotě je síla(The Power of One). Pro více informací o Publicis One nás sledujte na sítích Facebook | Twitter | LinkedIn.