RTB House úspěšná v žebříčku Financial Times 1 000. Byla oceněna jako jedna z nejrychleji rostoucích technologických firem

Společnost RTB House, která poskytuje pokročilá retargetingová řešení a působí po celém světě, se umístila na osmém místě mezi technologickými firmami v žebříčku Financial Times 1 000: Nejrychleji rostoucí firmy Evropy v roce 2018.

rtb-house-com-cz.png

Ve spolupráci s agenturou Statista analyzovaly Financial Times inovativní a rychle rostoucí společnosti, které napomáhají rozvoji evropské ekonomiky ve 21. století. Společně vytvořily seznam 1 000 firem, které mezi lety 2013 a 2016 vykázaly největší růst obratu.

V roce 2013 RTB House dosáhla obratu 819 538 EUR a o tři roky později 18 573 000 EUR. Obrat za toto období narostl o 2 167 %. Během čtyř let se počet zaměstnanců ztrojnásobil ze 68 na 184. Díky těmto číslům se RTB House umístila na 46. místě celkově a na 8. mezi technologickými firmami.

“Jsme pyšní na to, že jsme byli zařazeni mezi nejrychleji rostoucí firmy v Evropě. Skvělé umístění mezi technologickými společnostmi je pro nás obzvláště cenné, protože jsme přesvědčeni, že naše technologie je bezkonkurenční a že díky znalostem a zkušenostem lidí z našeho týmu jsme schopni našim klientům po celém světě nabízet řešení uzpůsobená jejich požadavkům. V tom je naše síla a díky tomu jsme se dostali na žebříček FT 1 000,” říká Daniel Surmacz, COO v RTB House.

“Neustále rosteme. V roce 2017 se nám podařilo zakomponovat prvky hloubkového učení do všech algoritmů, které využíváme. Čísla za loňský rok jsou výborná. Příští rok bychom chtěli dosáhnout na ještě lepší umístění,” dodává.

RTB House je první společnost na světě poskytující retargetingová řešení, které se povedlo vyvinout a implementovat vlastní technologii, která ze 100 % využívá hloubkové učení k nákupu reklamy v modelu RTB. S pomocí tohoto nástroje je firma schopná zvýšit celkový výkon retargetingových kampaní o 50 % v porovnání s těmi, které hloubkové učení nevyužívají.

O RTB House

RTB House je přední společnost s celosvětovou působností, která poskytuje pro své klienty nejmodernější retargetingová řešení. Využitím proprietárních technologií pro nákup reklamního prostoru a algoritmů hloubkového učení RTB House pomáhá inzerentům zvyšovat prodeje a tím přispívá k naplňování jejich krátko-, středně- a dlouhodobých prodejních cílů.  

Společnost vznikla v roce 2012 a v současné době zajišťuje více než 1 000 kampaní na více než 40 trzích. Působí v Evropě, na Blízkém východě a v Africe, v Asii a Tichomoří a dále v Latinské Americe. Tým se skládá z více než 200 odborníků a stále se rozrůstá.

Více informací se dozvíte na: www.rtbhouse.com