Digitální platby jsou nyní ještě jednodušší: společnost PayPal lokalizuje své služby v České republice

Česká republika se stala jednou z prvních zemí střední a východní Evropy, v kterých jsme spustili služby PayPal v místním jazyce.

Od doby, kdy společnost PayPal, globální platforma, která umožňuje lidem platit, posílat a přijímat platby v online prostředí, začala nabízet své služby v České republice, zavedla na tento trh řadu produktů a funkcí, včetně Ochrany kupujícího a Ochrany prodejce, které navíc rozšířila na digitální zboží, Proplacení nákladů na vrácení zboží, PayPal.Me a One Touch. Až donedávna nebyly ale služby PayPal pro české zákazníky dostupné v místním jazyce. Počínaje 27. dubnem bude základní obsah webu (a později také mobilní aplikace PayPal) dostupný také v českém jazyce.

Lokalizace je navržena tak, aby českým zákazníkům a prodejcům zpříjemnila používání systému PayPal. Avšak lidé, kteří chtějí nadále pracovat se systémem PayPal v angličtině, mají možnost ho přepnout zpět.

„Naším cílem je ještě více zpříjemnit služby PayPal. Velmi pozorně nasloucháme názorům zákazníků a zjišťujeme, že bez ohledu na úroveň jejich schopnosti hovořit plynule anglicky pro ně možnost přístupu k našemu obsahu v rodném jazyce znamená zjednodušení a zrychlení. S potěšením oznamujeme dokončení první fáze lokalizace v České republice, takže základní služby PayPal jsou nyní dostupné v českém jazyce,“ poznamenává Marcin Glogowski, generální ředitel společnosti PayPal pro střední a východní Evropu. „Doufáme také, že tento krok pomůže lidem, kteří dosud nemohli využívat služby PayPal, aby s tím nyní začali v místním jazyce, a mohli tak nakupovat a prodávat zboží a služby, stejně jako zasílat peníze mezi přáteli a v rámci rodiny, jednodušším a bezpečnějším způsobem.“

Jaké změny jsou oznamovány?

Uživatelé systému PayPal v České republice budou mít možnost používat místní web a později i mobilní aplikaci PayPal v českém jazyce. Lokalizovány byly následující funkce: vytvoření účtu, správa plateb a profilu, pokyny, jak získat ochranu a krytí v případě problémů s platbou či nákupem nebo jak dosáhnout vrácení peněz za poštovné v případě vrácení zboží, odpovědi na nejčastější dotazy, marketingová komunikace a zpravodaje informující o nové spolupráci a mimořádných slevách v místních a mezinárodních internetových obchodech. Zákaznická podpora je nadále dostupná v angličtině, ale uživatelé mohu získat přístup ke kolekci svépomocných článků společnosti PayPal v českém jazyce, pokud jsou přihlášeni.

Miliony českých zákazníků tak budou moci snadno nakupovat a platit prostřednictvím jednoho z nejoblíbenějších způsobů platby na webu, protože platit online několika kliknutími je chytřejší a bezpečnější. Čeští obchodníci mohou nyní také vystavovat faktury v češtině a zobrazit si veškeré nezbytné informace o účtu v místním jazyce.

Systém PayPal je v České republice již velmi oblíbený, takže se pro nás jedná o klíčový trh v regionu střední a východní Evropy. Podle údajů společnosti PayPal české firmy aktivně prodávají online do takových zemí, jako jsou USA, Německo, Spojené království, Kanada a Francie. Také čeští zákazníci internetových obchodů jsou velmi aktivní online. Podle průzkumu přeshraničního nakupování provedeného agenturou IPSOS1 nakupují kromě místních obchodů především v Číně (32 %), Německu (12 %), USA (10 %), Spojeném království (9 %) a Polsku (4 %), přičemž nejvýznamnějšími kategoriemi jsou oblečení, spotřební elektronika a cestování.

O společnosti PayPal

Hnací silou společnosti PayPal (NASDAQ: PYPL) je hluboké přesvědčení, že dostupnost finančních služeb vytváří příležitosti. Její snahou je proto široce zpřístupnit finanční služby, které umožní lidem i firmám prosperovat v globální ekonomice. Naše otevřená platforma pro digitální platby poskytuje 237 milionům aktivních držitelů účtů PayPal jistotu spojení a provádění transakcí novými a výkonnými způsoby, ať už online, na mobilních zařízeních, v aplikacích nebo osobně. Prostřednictvím kombinace technologických inovací a strategických partnerství vytváří společnost PayPal lepší způsoby správy a pohybu peněz a nabízí možnosti volby a flexibilitu při placení, odesílání a přijímání plateb. Platforma PayPal, která zahrnuje služby Braintree, Venmo a Xoom, je dostupná na více než 200 trzích po celém světě. Umožňuje zákazníkům i obchodníkům zasílat a přijímat platby ve více než 100 měnách, vybírat hotovost v 56 měnách a udržovat zůstatek na účtech PayPal v 25 měnách.

Další informace o společnosti PayPal najdete na webu https://www.paypal.com/about.

Finanční informace společnosti PayPal najdete na webu https://investor.paypal-corp.com.

1Tato zpráva byla již třetím společným průzkumem společností IPSOS a PayPal na téma přeshraničního nakupování. Průzkum proběhl ve 32 zemích (Spojené království, Irsko, Francie, Německo, Itálie, Španělsko, Nizozemsko, Švédsko, Belgie, Portugalsko, Rusko, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Řecko, Izrael, Spojené arabské emiráty, Egypt, Jižní Afrika, Nigérie, Brazílie, Mexiko, Argentina, Peru, Chile, USA, Kanada, Indie, Čína, Japonsko, Thajsko a Singapur) mezi více než 28 000 zákazníky. Průzkum probíhal online v období mezi 30. srpnem a 5. říjnem 2016.