MOBIL.CZ v květnu oslaví 5. narozeniny

Virtuální operátor MOBIL.CZ, společný projekt operátora T-Mobile a mediální skupiny MAFRA, oslaví v květnu už 5. narozeniny.  Pro všechny své věrné zákazníky proto od 2. května do 13. června 2018 připravil dárek v podobě datového bonusu za věrnost. Zároveň přichází s akční nabídkou „500 + 500“, tedy s bonusovým kreditem a vyšším limitem dat pro internet, která platí pro nové SIM karty aktivované do 30. června 2018.

„Chceme slavit spolu s našimi zákazníky a věrnost dokážeme ocenit. Platí, že čím déle je zákazník u MOBIL.CZ, tím vyšší bude jeho odměna. Nejvěrnější si budou moci vyzvednout 5GB internetu v naší mobilní aplikaci,“ říká Karel Bechník, produktový manažer projektu MOBIL.CZ.

MOBIL.CZ nově nabízí také akční SIM kartu s limitovanou nabídkou „500 Kč + 500 MB“.  Pro zákazníky to znamená, že při prvním dobití jim bude automaticky přičten bonusový kredit ve výši 50 % z dobíjené částky. Ten platí do maximální výše dobíjení 1 000 Kč. Za dobití 1 000 Kč tedy získají 500 Kč zdarma. Více informací naleznete zde.

Současně s bonusovým kreditem platí nabídka na 500 MB dat rychlého internetu. Vedle standardních 200 MB internetu zdarma tak zákazník po aktivaci SIM karty získá balíček Extra Data s 300 MB dat zdarma. Celkem má tedy k dispozici 500 MB dat rychlého internetu, která po vyčerpání přejdou ve zpomalený internet, a to až na 30 dní od aktivace. Akce platí do 30. června 2018. Více informací naleznete zde.

„Pro atraktivitu našich služeb je klíčovým kritériem výhodný internet. Věříme proto, že vyšší datový limit při aktivaci a poté stále s internetem zdarma na třicet dní zákazníky osloví,“ uzavírá Karel Bechník, produktový manažer projektu MOBIL.CZ.

MOBIL.CZ na trhu úspěšně působí již od roku 2013. Jeho SIM karty se dají zakoupit na internetu a má více než 3 000 prodejních míst, z nichž většinu tvoří trafiky. Počet prodejních a dobíjecích míst MOBIL.CZ se stále rozšiřuje.


O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Multimediální skupina MAFRA patří k nejsilnějším mediálním společnostem v České republice. Je zastoupena všemi mediatypy – printem, on-linem, TV a rozhlasem. Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net, magazín o běhání RunGo.cz a realitní web reality.idnes.cz. Do skupiny dále patří  zábavný videoportál Playtvák.cz, hudební stanice Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ (společný projekt operátora T-Mobile a mediální skupiny MAFRA), největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě. Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společnostmi ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing a Ledmultimedia. MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. Na Slovensku je portfolio skupiny zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. Nedílnou součástí mediální skupiny MAFRA jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.