Huawei v komunikaci sází na špičkový foťák, motýly a ženské ambasadorky

Praha, 4. května 2018 – Společnost Huawei, která je třetím největším výrobcem smartphonů na světě, v březnu představila nové modely P20 a P20 Pro. Protože se jedná o nové vlajkové lodi čínské značky, doprovází vstup produktů na český trh marketingová kampaň, která potrvá do konce června. Na novinky Huawei tak narazíte při cestě v pražské, brněnské nebo ostravské MHD, během jízdy na dálnici, ale také v tisku nebo při surfování na internetu.

Mobilní portfolio Huawei se v průběhu března rozrostlo o trojici nových produktů. Jako první se veřejnost seznámila s modelem Huawei P20 lite. Na konci března pak následovaly prémiové modely Huawei P20 a P20 Pro, které byly stovkám hostů z celého světa včetně vybraných českých a slovenských novinářů slavnostně představeny ve velkorysých prostorech pařížského Grand Palais.

Odtajnění modelů provázela velká očekávání fanoušků chytrých telefonů také řada spekulací ohledně technických specifikací nových modelů, které společnost Huawei do poslední chvíle držela pod pokličkou. Největší nadšení proto vzbudil model Huawei P20 Pro, který je jako první smartphone na světě vybaven trojitým fotoaparátem, na jehož vzniku se podílela věhlasná německá společnost Leica.

Huawei protentokrát sází na ženy

Výrobce smartphonů se rozhodl řadu P20 propojit s ženskými ambasadorkami. Novou tváří značky Huawei a řady P se stala izraelská herečka a modelka Gal Gadot, kterou čeští diváci znají především jako představitelku komiksové Wonder Woman. Do propagace špičkového modelu Huawei P20 Pro se zapojila také dánská supermodelka Helena Christensen. Diva s peruánskými kořeny se v posledních letech z přehlídkových mol přesunula za objektiv fotoaparátu, a tak pomocí vyspělého smartphonu nafotila sérii portrétů.

V České republice se společnost Huawei rozhodla roli ambasadorek řady P20 svěřit zpěvačce Daře Rolins a České Miss 2015 Nikol Švantnerové, na Slovensku se tvářemi nových produktů staly instagramerka a influencerka Tatiana Žideková a moderátorka Jasmina Alagič, s níž se diváci z obou zemí aktuálně mohou setkávat v pořadu SuperStar 2018. Mezi další influencery, kteří spolupracují se značkou Huawei pak patří například stylista Filip Vaněk nebo youtuber Ati.

Obří motýli na zastávkách a nepřehlédnutelná Gal Gadot na letišti

V rámci propagace nových produktů se společnost Huawei rozhodla investovat do OOH reklamy, o jejíž realizaci se postarala mediální agentura Wavemaker ve spolupráci s firmou JCDecaux. Až do konce června se tak Češi i Slováci mohou setkat s bigboardy, megabannery, CLV i reklamou v prostředcích MHD. Nejrozsáhlejší reklamní plocha se nachází ve stanici metra Florenc, a to konkrétně v tunelu na přestupu mezi linkami B a C. Veškeré materiály přitom vychází z globálního klíčového vizuálu, který sází na tvář ambasadorky Gal Gadot a motiv motýla.

Obří motýl „přistál“ také na dvou pražských a jedné bratislavské zastávce MHD. Jednalo se o interaktivní instalaci se simulací umělé inteligence, která vznikla ve spolupráci s agenturou Wavemaker a společností JCDecaux. Nepřehlédnutelný motýl byl v průběhu dubna k vidění na pražském Náměstí Republiky a Andělu, v Bratislavě se pak jednalo o zastávku na Zochově ulici. S další rozsáhlou reklamní plochou se můžou setkat cestující na Letišti Václava Havla – prostor nad gaty na Terminálu 2 v průběhu zdobí LED obrazovka o rozměrech 8 x 4 metry s tváří Gal Gadot a modelem Huawei P20 Pro.

Fotka jako životní styl

S ohledem na fakt, že mezi klíčové benefity nových smartphonů Huawei z řady P20 patří špičkový fotoaparát s umělou inteligencí a prémiový design, spojila značka svou komunikaci vedle médií zaměřených na technologie a fotografii také s lifestylovými tituly pro ženské i mužské publikum (Elle, Marie-Claire, Joy, Dolce Vita, Harper´s Bazaar nebo Esquire). Tato spolupráce probíhá nejen formou advertorialů, ale také zapojením vizuálně atraktivních produktů do módních editorialů.

Pokud jde o propagaci řady P20 v digitálním prostředí, mohou se uživatelé na českém a slovenském internetu setkat s bannerovou kampaní a lokalizovanými globálními videi na YouTube. V nich Huawei kromě samotných produktů s důrazem na top model P20 Pro v měňavém odstínu Twilight opět sází na novou tvář značky Gal Gadot. Kampaň se samozřejmě odráží také v komunikaci značky na sociálních sítích, zejména na Facebooku a Instagramu, kde Huawei po úvodní teasingové fázi a představení smartphonů v Paříži fanoušky prostřednictvím hashtagu #SEEMORE seznamuje s klíčovými vlastnostmi produktů i výsledky recenzí či testů.

– – –

Více informací o produktech Huawei naleznete na https://consumer.huawei.com/cz

Aktuální informace ze světa Huawei Consumer BG naleznete denně aktualizované na:
Facebook – CZ/SK: https://www.facebook.com/HuaweiMobileCZSK/
YouTube: https://www.youtube.com/huaweimobileczsk
Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobileczsk
Twitter: https://twitter.com/HuaweiCZ_SK

O Huawei Consumer Business Group
Produkty a služby Huawei jsou dostupné ve více než 170 zemích a využívá je třetina světové populace. V roce 2016 se společnost umístila na 3. místě v dodávkách chytrých mobilních telefonů. Šestnáct R&D (výzkumných a vývojových) center bylo založeno v USA, Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně. Huawei Consumer BG je jednou ze tří business divizí společnosti a soustřeďuje se na smartphony, PC a tablety, wearables a cloudové služby apod. Globální síť Huawei je postavena na 20 letech bohatých zkušeností v telekomunikačním průmyslu a jejím cílem je přinášet nejnovější technologie spotřebitelům na celém světě.