Deník Blesk je nejčtenějším deníkem ve 12 krajích mezi placenýmí deníky, Reflex na tříletém maximu ve čtenosti, deník E15 navýšil za rok počet čtenářů téměř o třetinu

Aktuální data výzkumu Media projekt za 4. čtvrtletí 2017 a 1. čtvrtletí roku 2018, která byla zveřejněna dnes, ukazují zvýšení počtu čtenářů nejčtenějšího deníku u nás – deníku Blesk o 12 000 oproti minulému období. Jednička mezi zpravodajskými týdeníky, časopis Reflex, zaznamenal nejvíce čtenářů za poslední 3 roky a překonal hranici 260 000 čtenářů. Skvěle se dařilo také deníku E15 z portfolia CNI, který za rok navýšil počet čtenářů téměř o třetinu, 75 tisíc čtenářů je nejvyšší počet za více než tři roky.

Blesk magazín, jako jediný titul na celém tiskovém trhu s více než milionem čtenářů, si polepšil meziročně o 1 % a dosahuje tak čtenosti 1 249 000. Nejčtenější placený časopis na trhu Nedělní Blesk se stále jako jediný drží nad půl milionem čtenářů mezi placenými časopisy a mezikvartálně si polepšil dokonce o 2 %. Sport magazín si meziročně udržel svoji čtenost na 333 000 čtenářů.

Mezi časopisy pro ženy se podařilo hned několika titulům navýšit počet čtenářů v řádu desítek procent. Blesk Zdraví posílil pozici jedničky v segmentu péče o zdraví, se 116 000 čtenářů překonal téměř pětileté maximum. Nováček v CNC a Mediaprojektu Blesk bydlení ve svém druhém měření navýšil svoji čtenářskou základnu téměř o polovinu a se 75 000 čtenáři se posunul na pozici trojky v segmentu titulů o bydlení. Mezi časopisy pro ženy se dařilo i titulům mediálního domu CN Invest. Měsíčník Dieta vykazuje mezikvartální nárůst o 29 % na 90 000 čtenářů. Maminka meziročně posílila o 5 %, měsíčník Moje zdraví dokonce o 10 %. Moje psychologie se vrátila nad hranici 100 000 čtenářů a polepšila si oproti minulému období o 18 %.

V motoristickém segmentu, kde vykazují tituly CNC dlouhodobě skvělé výsledky, vzrostl počet čtenářů i v tomto období. Svět motorů se opět přiblížil hranici 200 000 čtenářů, čtrnáctideník AutoTip se dostal po více než

4 letech nad hranici 150 000 čtenářů s meziročním nárůstem o 8 % a AutoTip Klassik si proti minulému období polepšil dokonce o 35 %.

Stejně jako v ženském segmentu i mezi časopisy pro muže zaznamenaly skvělé výsledky tituly CNI. Dlouhodobý nárůst počtu čtenářů potvrdil ForMen, který navýšil meziročně svoji čtenářskou základnu o 51 %! 56 tisíc čtenářů je nejvíce za posledních 5 let. Ještě starší rekord překonal časopis Computer. Ten se svými 87 000 čtenářů dosáhl nejlepšího výsledku za téměř 10 let!

Čtrnáctideník ABC, jednička v segmentu pro děti a mládež, má 153 000 čtenářů, o 10 tisíc více než minule.

Zdroj: Media projekt 4. Q 2017 a 1. Q 2018

CZECH NEWS CENTER a.s. je nejsilnějším mediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů oslovuje téměř 3,5 milionu čtenářů tisku a více než 7 milionů návštěvníků internetu. Desítky tisíc dalších využívají ostatní digitální produkty a aplikace CNC. 

Reklamy