E-mail Marketing Online Summit ukáže, jak si poradit s GDPR na posledních chvíli i jak na personalizovanou automatizaci

Brno, 11. května 2018 – Aktuální trendy a novinky z e-mail marketingu, best practices tuzemských odborníků i rady, jak zvládnout GPDR na poslední chvíli. To vše bude obsahem třetího ročníku E-mail Marketing Online Summit 2018, který se uskuteční ve dnech 21. až 24. května vždy od 19:30 večer. Sledovat vystoupení osmice řečníků lze přitom zcela zdarma.

Každý ze čtveřice večerů na konci května vyhradili organizátoři na jedno z klíčových témat pro letošní rok. „Akce začne večerem věnovaným aktuálně hodně diskutovanému tématu GDPR. Další bloky se budou zabývat personalizovanou automatizací v e-mail marketingu, zákaznickou podporou a auditem e-mailingu,“ přiblížila Kateřina Fišerová, manažerka aplikace SmartEmailing, která je generálním partnerem akce.

Jednotlivými bloky on-line summitu budou provázet dvojice tuzemských odborníků. Téma GDPR tak divákům přiblíží Josef Bátrla z advokátní kanceláře KROUPAHELÁN a expert na boj se spammery Tomáš Charvát ze společnosti Excello, jež provozuje službu VirusFree. Budoucnost e-mail marketingu zase představí Vladimír Rejlek z agentury Wunderman a online stratég Dušan Souček.

„O zákaznické péči a e-mailingu pak budou hovořit Mário Roženský, tvůrce a provozovatel aplikací Affilbox a Supportbox, a Martin Bazala z Raynetu. O auditu e-mail marketingu budou poslední den summitu hovořit Pavel Pola z Etnetera Activate a specialista na online marketing Jakub Čižmař,“ doplnila Kateřina Fišerová.

Celý summit je pro zájemce zcela zdarma. K účasti na akci se je potřeba pouze zaregistrovat na webu akce (https://emailmarketing.cz), vybrat si jeden či více bloků a vyčkat na zaslání odkazu s přístupem k vysílání. Záznamy jednotlivých bloků jsou pak aktuálně v předprodeji za 1 990 korun, cena po skončení summitu bude 4 990 korun. „Během vysílání bude rovněž prostor pro kladení dotazů, na něž se bude v průběhu každého bloku odpovídat,“ dodala Kateřina Fišerová s tím, že na summitu už registrují bezmála sedm tisíc lidí.

O aplikaci SmartEmailing

SmartEmailing je oblíbený český nástroj pro kompletní e-mail marketing. Na českém trhu působí od roku 2010 a dnes pomáhá více než 5 000 českých a slovenských firem budovat lepší vztahy se zákazníky a více prodávat. Denně pro ně doručí v průměru 3 miliony e-mailů. Úspěch SmartEmailingu a jeho klientů stojí na propojení dvou oblastí: poskytnutí spolehlivého nástroje s předními funkcemi a podpůrného vzdělávacího systému, aby zákazníci věděli, jak dělat e-mail marketing skutečně efektivně a bez spamu.

SmartEmailing se rovněž věnuje vzdělávání a osvětě. Každý rok pořádá Email Marketing Online Summit, který je pro návštěvníky zdarma. K problematice GDPR rovněž pořádá sérii webinářů.