Jarní Nákupy Ona Dnes ve znamení atraktivních slev začínají už 14. května

Magazín Ona Dnes v období od 14. do 20. května 2018 čtenářkám již posedmnácté nabídne možnost výhodných nákupů. V rámci největšího slevového nákupního týdne v ČR se mohou těšit na 140 kuponů se slevami ve výši až 50 %. Tváří jarních Nákupů Ona Dnes se stala moderátorka a tanečnice Kristina Kloubková. Kuponová knížka bude součástí pondělního vydání deníku MF DNES v magazínu Ona Dnes a čtvrtečního vydání MF DNES s Magazínem DNES+TV.

Nakupovat se slevovými kupony bude možné po celý týden, ve více než 2 500 kamenných obchodech a více než 80 e-shopech po celé České republice.

„Těší mě, že s každým dalším kolem nákupů se nám daří získávat nové zajímavé klienty. Co se naopak nemění, je to, že slevové kupony platí po celý jeden týden. Díky tomu se Nákupy Ona Dnes staly největší slevovou akcí, kterou kdy magazíny v České republice uspořádaly,“ říká Lucie Šilhová, šéfredaktorka magazínu Ona Dnes.

Ani letos v magazínu Ona Dnes nebudou chybět medailonky ke kuponové knížce, které čtenářkám poskytnou bližší informace o daném obchodě či službě.

Nově se zapojily oblíbené značky: parfumerie Douglas, Lindex či SAM73.CZ. Mezi dalšími známými značkami zapojenými do akce nechybí například Adidas, Baťa, Blažek, C&A, Festina, Knihkupectví Dobrovský, Manufaktura, New Yorker, Pet Center, Presence, Reno, S. Oliver, Tchibo, Trenýrkárna.cz, Yves Rocher a mnohé další.

Generálním partnerem akce Nákupy Ona Dnes je Mastercard.

Seznam všech obchodů, v nichž lze kupony na slevy uplatnit, je k dispozici na internetové stránce nakupyonadnes.cz nebo na Facebooku Nákupy Ona Dnes.


O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Multimediální skupina MAFRA patří k nejsilnějším mediálním společnostem v České republice. Je zastoupena všemi mediatypy – printem, on-linem, TV a rozhlasem. Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net, magazín o běhání RunGo.cz a realitní web reality.idnes.cz. Do skupiny dále patří  zábavný videoportál Playtvák.cz, hudební stanice Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ (společný projekt operátora T-Mobile a mediální skupiny MAFRA), největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě. Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společnostmi ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing a Ledmultimedia. MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. Na Slovensku je portfolio skupiny zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. Nedílnou součástí mediální skupiny MAFRA jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.