Clever Monitor spouští kontroverzní marketingovou kampaň “A marketéři nebudou mít co žrát”

PRAHA, 28. 5. 2018 – Společnost Clever Monitor chce prostřednictvím kontroverzní marketingové kampaně “A marketéři nebudou mít co žrát!” upoutat pozornost na nový produkt. V červnu uvede na trh novou marketingovou retenční platformu Clever AIM, která díky umělé inteligenci zefektivní a zjednoduší správu a řízení marketingových aktivit až o 63 %.

Kampaň osloví především na sociálních sítích digitální marketéry, na které je primárně cílena. Nejprve upoutá pozornost a vzbudí zvědavost prostřednictvím video teaseru. “Následuje úderné a doslova epické video, které popisuje denní rutinu digitálních marketérů. Právě tu umělá inteligence velmi brzy nahradí, přičemž některé úkony plně zautomatizuje,” popisuje marketingový ředitel společnosti Clever Monitor Petr Chlup.

Název kampaně a videa “A marketéři nebudou mít co žrát!” vychází z dnes již kultovního filmu Pelíšky. “Určitě si všichni vzpomeneme na vánoční scénu se Stellou Zázvorkovou, která komentuje nerozbitné skleničky z NDR slovy, že ‘skláři nebudou mít co žrát’,” připomíná Chlup. Marketingová kampaň byla vytvořena s vědomím, jak těžké je zaujmout tak specifickou cílovou skupinu marketérů a management větších firem. “Z tohoto důvodu jsme sáhli po netradiční variantě, která vzbuzuje emoce. Navíc nabízí otázku, zda budou mít marketéři po nástupu umělé inteligence pořád práci,“ přibližuje možné myšlenkové pochody Petr Chlup. “Odpověď je prostá. Budou. Clever Monitor jim ale pomůže zautomatizovat marketingové aktivity a ušetří v průměru až 63 % času, který mohou věnovat důležitějším úkolům,“ doplňuje Chlup.

Video vytvořilo filmové studio Flamesite, které při jeho tvorbě vycházelo ze scénáře Petra Chlupa a Janka Cingroše. Ten stojí za mnoha úspěšnými projekty a zhostil se i režie tohoto videa..

Video teaser: https://www.youtube.com/watch?v=uURgPsawmhg

Video reveal: https://www.youtube.com/watch?v=-W8t7VASEVo

O Clever AIM

Clever AIM je produktem společnosti Clever Monitor. Jde o nejkomplexnější nástroj retenčního marketingu s vlastní umělou inteligencí (Artificial Intelligence). Propracovaný analytický modul dokáže přesně rozpoznat chování uživatelů a postupně vytěžovat jejich nákupní i komunikační potenciál.

O Clever Monitoru

Stejnojmenný produkt společnosti „Clever Monitor“ je nejkomplexnějším nástrojem přímého marketingu s vlastní umělou inteligencí (Artificial Intelligence), který se sám učí a umí se plně přizpůsobit firemní infrastruktuře. Propracovaný analytický modul dokáže přesně rozpoznat chování uživatelů a z více než 700 datových položek optimalizovat nastavení dalších kampaní pro jejich větší dosah.  V současné době Clever Monitor expanduje na zahraniční trhy, například do Německa, Spojených států amerických nebo Spojených arabských emirátů. Mezi globální klienty Clever Monitoru patří BMW AG, NASA, Walt Disney, MINI a další. Českými uživateli systému jsou například ČEZ, České dráhy, AC Sparta Praha, Faktoring České spořitelny, MZV ČR, pražský Magistrát a české ambasády v zahraničí.

Česká společnost Clever Monitor se v roce 2016 zařadila mezi pět celosvětových ESP (Email Service Provider) partnerů společnosti Google. Předchůdce společnosti Clever Monitor založil pod názvem Gemilot ve svých 24 letech český student Lukáš Hakoš (30), který ve společnosti v současnosti působí v pozici ředitele inovací (CTO). Nadaný Lukáš například již ve svých devíti letech blízce spolupracoval s Billem Gatesem nebo vyvinul řadu programů, které si získaly statisíce uživatelů po celém světě.

 

Reklamy