Poznávejte s Hyundai příběhy fotbalových legend jako jsou Pelé, Diego Maradona, Lev Jašin, Lionel Messi nebo Cristiano Ronaldo

  • Hyundai uspořádá během Mistrovství světa ve fotbale 2018 (8. června až 20. července) speciální výstavu v showroomu „Hyundai Motorstudio Moscow“
  • Hyundai stěhuje před Mistrovstvím světa ve fotbale 2018 exponáty z Muzea světového fotbalu FIFA z Curychu do Moskvy
  • „Rimetův pohár“ bude poprvé veřejně vystaven mimo prostory Muzea světového fotbalu FIFA v Curychu

Hyundai Motor, oficiální partner Mistrovství světa ve fotbale 2018 v Rusku, přenese významnou část expozice Muzea světového fotbalu FIFA z Curychu do moskevského showroomu „Hyundai Motorstudio Moscow“. Speciální výstava bude oslavou mistrovství světa ve fotbale, ale také vášně a oddanosti fanoušků. Na příkladu hráčů, kteří se svými výkony nesmazatelně zapsali do historie fotbalu, připomene také dějiny tohoto turnaje.

Jedním ze skvostů výstavy bude Rimetův pohár, který bude poprvé veřejně vystaven mimo prostory Muzea světového fotbalu FIFA. Ten byl původní trofejí udělovanou vítězům mistrovství světa v letech 1930 až 1970. Dvakrát byl odcizen – poprvé v roce 1966 a znovu v roce 1983 v Brazílii. Pohár se už nikdy nenašel. Zachoval se však originální podstavec Rimetova poháru, na němž jsou vyryta jména prvních čtyř vítězů mistrovství světa ve fotbale. Podstavec byl objeven v roce 2014 v suterénu sídla fotbalové federace v Curychu a nyní tvoří celek s věrnou replikou ztracené části poháru.

Oficiální fotbalové míče adidas Telstar, určené k zahajovacím výkopům všech 64 zápasů Mistrovství světa ve fotbale 2018 v Rusku, budou rovněž k vidění ve výloze fasády multifunkčního showroomu „Hyundai Motorstudio Moscow“ společně s gigantickou tabulí, která bude zobrazovat zápasy turnaje v reálném čase. Pro zahajovací výkop každého z 64 zápasů turnaje v Rusku byl vyroben speciální oficiální míč zápasu. Na konci každého zápasu budou výkopové míče vráceny ze všech 12 stadionů zpět do Moskvy a přidány na výstavu.

Výstava bude navíc zahrnovat exponáty z kolekce Muzea světového fotbalu FIFA od prvního mistrovství světa ve fotbale, které se uskutečnilo v roce 1930, až po zatím poslední odehraný ročník. Návštěvníci budou objevovat předměty a příběhy spojené s hráči, jakými byli, resp. jsou Pelé, Diego Maradona, Lev Jašin, Lionel Messi nebo Cristiano Ronaldo.

Hyundai rovněž vystaví prvky fanouškovských kultur všech 32 kvalifikovaných zemí, vybrané na základě účasti fanoušků v soutěži „Hyundai World Football Heritage“, která probíhala od 15. dubna do 18. května na digitální platformě značky Hyundai, vytvořené u příležitosti Mistrovství světa ve fotbale 2018 (http://worldcup.hyundai.com). Návštěvníci si budou moci prohlédnout také rozmanité dresy s motivem duhy z 32 zúčastněných zemí.

„Máme radost, že ve spolupráci s Muzeem světového fotbalu FIFA můžeme během Mistrovství světa ve fotbale 2018 v Rusku poprvé otevřít tuto speciální výstavu v showroomu Hyundai Motorstudio Moscow, v srdci Ruska,“ řekl Wonhong Cho, vedoucí marketingu ve společnosti Hyundai Motor. „Jako oficiální automobilový partner mistrovství světa ve fotbale se snažíme podporovat vývoj světového fotbalu a napomáhat mu poskytováním jedinečných a zábavných zážitků, jako je tento, a to stejným způsobem, jakým pečujeme o naše zákazníky na celém světě, abychom jim zajistili maximální spokojenost s vozy značky Hyundai.“

„Fotbaloví fanoušci z celého světa se během Mistrovství světa ve fotbale 2018 mohou těšit na návštěvu mnoha atrakcí v Moskvě. Mohou nejen sledovat zápasy na stadionech, ale také navštívit akci FIFA Fan Fests pro fanoušky na Rudém náměstí – a díky spolupráci FIFA se značkou Hyundai také expozici z Muzea světového fotbalu FIFA. Tato jedinečná výstava představí historii mistrovství světa ve fotbale mnoha fascinujícími předměty, jimiž oslaví tradice fotbalu,“ řekl generální sekretář FIFA Fatma Samoura.

Výstava „Hyundai prezentuje Muzeum světového fotbalu FIFA“ v multifunkčním showroomu Hyundai Motorstudio Moscow přivítá hosty na vernisáži 8. června 2018. Výstava bude přístupná veřejnosti po dobu 42 dnů – od 9. června do 20. července.

Hyundai navázal partnerství s FIFA v roce 1999 a jako oficiální automobilový partner bude vrcholným partnerem FIFA až do roku 2022.

Reklamy