Casablanca INT plánuje nové investice do Datového centra a cloudových služeb. Společnost mění strategii a prodává divizi telekomunikačních služeb

(Praha, 30.května 2018)        Společnost Casablanca INT s.r.o. mění svoji strategii
a bude se naplno věnovat rozvoji datových center, cloudových a ICT služeb. V této souvislosti oznamuje, že se dohodla se svým dlouholetým obchodním partnerem společností Dial Telecom, a.s. na prodeji své divize telekomunikačních služeb (Připojení k Internetu, Datové okruhy, Hlasové služby). Získaný kapitál bude společnost investovat do inovací a rozvoje nových produktů v rámci Datového centra. Casablanca plánuje v tomto roce také posílit a představit nové služby typu SaaS a IoT.

“Trh v oblasti telekomunikačních služeb ve firemním segmentu se dynamicky a rychle rozvíjí a zákazníci kladou velký důraz na přenosové kapacity při zachování cenové hladiny služeb. Vyhovět těmto potřebám vyžaduje investice do přístupové optické sítě,
a proto jsme se rozhodli pro telekomunikační divizi najít silného strategického partnera.
Společnost Dial Telecom, a.s., se kterou nás spojuje dlouhodobá úspěšná a spolehlivá spolupráce na tomto poli, tak plynule naváže na námi poskytované služby a zajistí zákazníkům i nadále perfektní kvalitu a nadstandardní zákaznický servis.
Po více než 20 letech na trhu jsme se proto, v rámci přípravy nové strategie společnosti, rozhodli nyní věnovat segmentu, jež je naší srdcovou záležitostí, a tedy veškeré svoje úsilí investovat do rozvoje nových služeb v oblasti datových center a cloudových a ICT služeb.”, sděluje Milan Švácha, jeden ze zakladatelů a jednatelů společnosti.  

Již koncem minulého roku investovala Casablanca přes 20 miliónů Kč do nové generace cloudového řešení BigBlueOne. Tato inovace přinesla zákazníkům výrazně vyšší výpočetní výkon a rychlejší odezvy (mnohdy až o 100%). Služba se tak stává nejmodernějším
a ekologickým řešením a může nabídnout virtuální prostředí pro nejnáročnější zákaznické aplikace.

O společnosti CASABLANCA INT s.r.o.:

Casablanca INT je předním poskytovatelem internetových, datových a hlasových služeb na českém telekomunikačním trhu, kde působí již od roku 1996.
Jedná se o ryze českou společnost, která pro své služby využívá vždy současných nejmodernějších technologií od renomovaných dodavatelů (jakými jsou například Juniper Networks, Hewlett-Packard Enterprise, Cisco Systems, VMware).
Casablanca poskytuje již od roku 2000 housingové služby, stejně dlouho provozuje v Praze vlastní datové centrum, od roku 2000 je také členem sdružení NIX.CZ a disponuje vlastním adresním rozsahem IPv4 a IPv6.
Od nástupu virtualizace nabízí navíc služby v oblasti cloud computingu, v roce 2012 spustila první veřejný cloud v ČR – BigBlueOne (www.bigblueone.cz) – postavený na profesionální a vysoce kvalitní technologii od společnosti HPE.

V roce 2014 se připojila k projektu Fenix v oblasti IP bezpečnosti, jehož je dodnes členem. Stala se tak součástí týmu, který je v případě masivních DoS a DDoS útoků lépe připraven na ochranu svých zákazníků.

Společnost je držitelem certifikátů ISO 9001:2016 se zaměřením na management jakosti, 
a ISO 27001:2014 pro řízení informační bezpečnosti, tedy ochranu citlivých informací před neoprávněným přístupem. 

O společnosti DIAL TELECOM, A.S.:

Dial Telecom je celonárodním telekomunikačním operátorem, který poskytuje v garantované kvalitě komplexní portfolio hlasových, datových, internetových a hostingových služeb prostřednictvím vlastní optické sítě.

Své služby poskytuje z 350+ POPů (Point of Presence) do více než 3500 lokalit v České republice i zahraničí. Ve své síti provozuje více než 5000 aktivních zařízení s 25 000+ aktivními porty. Kromě optických tras využívá 1100+ rádiových spojů, jak ve své páteřní infrastruktuře, tak i pro úseky posledních mílí. Síť Dial Telecomu je velmi dobře propojena
s ostatními mezinárodními i národními operátory a nepřetržitě monitorována z vlastního dohledového centra.

Dial Telecom je držitelem certifikátů ISO 9001:2009 se zaměřením na management jakosti, ISO 14001:2005 pro kvalitu environmentálního managementu a ISO 27001:2006 pro řízení informační bezpečnosti, tedy ochranu citlivých informací před neoprávněným přístupem.

Společnosti Dial Telecom je také členem projektu Fenix, který si klade za cíl zvýšení síťové bezpečnosti.

Od svého založení v roce 2000 společnost uskutečnila řadu úspěšných akvizicí.
V současné době má Dial Telecom významné a stabilní postavení, jak na českém, tak zahraničním telekomunikačním trhu.