Hyundai se stal globálním automobilovým partnerem pětinásobného mistra anglické Premier League – fotbalového klubu Chelsea

  • Hyundai Motor oznámil uzavření mnohaletého partnerství s fotbalovým klubem Chelsea
  • Logo Hyundai bude od příští sezony na rukávech všech dresů Chelsea v domácích soutěžích
  • Partnerství se zaměří především na fanoušky, což ukazují Bakayoko, Giroud a Luiz ve speciálním videu

Od příští sezony až do roku 2022 bude Hyundai Motor globálním automobilovým partnerem slavného anglického fotbalového klubu s přezdívkou „The Blues“, jehož nové dresy ve všech domácích soutěžích budou na rukávech zdobeny logem značky Hyundai.

Hyundai nově uzavřenou smlouvou s klubem Chelsea poprvé vstupuje na fotbalový trh ve Velké Británii. Nové partnerství rozšiřuje dlouhodobé angažmá značky Hyundai ve světě fotbalu na nejvyšší úrovni, které zahrnuje nepřetržitou podporu národních a mezinárodních soutěží a turnajů v uplynulých 20 letech.

Hyundai se v rámci tohoto partnerství zviditelní nejen svým logem na dresech, ale také vystavenými vozidly v areálu klubu, přítomností při domácích zápasech včetně zobrazování loga na panelech LED po obvodu hrací plochy a právy na různé multimediální a digitální prezentace.

Společně s oznámením o novém partnerství zveřejnila značka Hyundai nové video, v němž vystupují hvězdy Chelsea Olivier Giroud, David Luiz a Tiémoué Bakayoko. Hráči „The Blues“ se v zábavném krátkém klipu účastní velmi neobvyklého fotografování, při němž se stala středem pozornosti skupina skalních fanoušků Chelsea, jež převzala role spojované obvykle s hrdiny jejich klubu.

Hyundai bude v průběhu partnerství úzce spolupracovat s Chelsea na vývoji řady iniciativ a benefitů pro fanoušky klubu, jejichž cílem bude usnadnit mobilitu a ještě více zpřístupnit fotbal fanouškům.

Andreas-Christoph Hofmann, viceprezident společnosti Hyundai Motor, zodpovědný za marketing a produkt, k tomu řekl: „Máme velkou radost, že můžeme začít nové partnerství s Chelsea – úspěšným a ambiciózním klubem, který se vyrovná globální působnosti a vyzývavému duchu značky Hyundai. Stejně jako vždy klademe zákazníky na první místo, tak jsme také vždy, po celou dobu našeho dlouhodobého angažmá ve fotbale, koncipovali veškeré naše aktivity především pro fanoušky. Stejný přístup aplikujeme od zahájení nového partnerství i na fanoušky Chelsea. Společně s již existujícím partnerstvím s klubem Olympique Lyonnais tím spouštíme nový přístup k celoevropskému sponzorství, které bude zahrnovat další špičkové kluby v Evropě.“

Chris Townsend OBE, obchodní ředitel klubu Chelsea, uvedl: „Jsme potěšeni, že můžeme oznámit naše nové partnerství se značkou Hyundai, v jehož rámci se její ikonické logo objeví od příští sezony na rukávech našich zápasových dresů. V Chelsea jsme hrdí na partnerství se společnostmi, které patří mezi světové lídry ve svých oborech. Těšíme se na úzkou spolupráci se značkou Hyundai, která se bude snažit odměňovat, zaujmout a bavit naše fanoušky po celém světě.“

Logo na novém dresu se objeví poprvé v akci 23. července. Chelsea odehraje v tento den, v rámci přípravy na sezonu 2018/2019, přátelský zápas s klubem Perth Glory v Austrálii.

Značka Hyundai je vrcholným partnerem FIFA od roku 1999, její spolupráce s UEFA trvala 18 let do roku 2017 a i nadále intenzivně podporuje národní týmy i jednotlivé kluby, mimo jiné Olympique Lyonnais ve Francii.