Hyundai uzavřel dlouhodobé partnerství s Atlético de Madrid

  • Hyundai Motor se stane globálním automobilovým partnerem desetinásobných mistrů nejvyšší španělské fotbalové soutěže La Liga
  • Od příští sezony bude logo Hyundai na rukávech všech dresů klubu Atlético v domácích soutěžích

Hyundai Motor oznámil uzavření víceletého partnerství s klubem Atlético de Madrid, na jehož základě se stane jeho novým globálním automobilovým partnerem. Od příští sezony až do roku 2021 bude logo značky Hyundai prezentováno na rukávech dresů klubu Atlético de Madrid ve všech domácích soutěžích.

Hyundai uzavřel takové partnerství poprvé na španělském fotbalovém trhu. Jedná se také o druhou novou smlouvu, ujednávající prezentaci loga značky Hyundai na rukávech dresů, po nedávno oznámeném partnerství s klubem Chelsea FC v anglické Premier League.

Hyundai se v rámci tohoto partnerství zviditelní nejen svým logem na dresech, ale také flotilou vozidel Hyundai poskytnutých klubu, přítomností při domácích zápasech včetně zobrazování loga na panelech LED po obvodu hrací plochy a právy na různé multimediální a digitální prezentace.

Hyundai bude v průběhu partnerství úzce spolupracovat s Atléticem na vývoji řady vzrušujících iniciativ a hodnotných benefitů pro fanoušky klubu, jejichž cílem bude usnadnit mobilitu a ještě více zpřístupnit fotbal jeho fanouškům.

Hyundai tímto nejnovějším partnerstvím rozšiřuje své dlouhodobé angažmá ve světě fotbalu na nejvyšší úrovni, které zahrnuje nepřetržitou podporu národních a mezinárodních soutěží a turnajů v uplynulých 20 letech.

Andreas-Christoph Hofmann, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe, zodpovědný za marketing a produkt, k tomu řekl: „Naplňuje nás mimořádné nadšení, že jsme navázali nové partnerství s klubem Atlético de Madrid – nesmírně úspěšným klubem s vášnivými fanoušky, který se vyrovná globální působnosti a vyzývavému duchu značky Hyundai. Bude pro nás velkým potěšením spolupracovat s tímto klubem na vývoji aktivit, díky nimž budou jeho fanoušci středem pozornosti našeho angažmá, stejně jako jsou všechny naše programy zaměřeny na naše zákazníky. Společně s naším již existujícím partnerstvím s klubem Olympique Lyonnais a naším nedávno uzavřeným partnerstvím s Chelsea tím činíme další fantastický krok v našem novém celoevropském přístupu k podpoře fotbalu, která bude zahrnovat další špičkové kluby v Evropě.“

Enrique Cerezo, předseda klubu Atlético de Madrid, uvedl: „V klubu Atlético de Madrid jsme velmi potěšeni a hrdi na alianci, kterou jsme dnes podepsali se značkou Hyundai. Navazujeme spolupráci se společností Hyundai, která vyniká svou touhou podávat vynikající výkony a úsilím o dokonalost ve snaze zůstat v čele technického vývoje a inovací. Jsme si jisti, že obě strany budou sdílet a užívat si v nadcházejících letech skvělé období naplněné usilovnou a nadšenou prací.“

Značka Hyundai je vrcholným partnerem FIFA od roku 1999, její spolupráce s UEFA trvala 18 let do roku 2017 a nadále intenzivně podporuje národní týmy i jednotlivé kluby v mnoha zemích, mimo jiné Olympique Lyonnais ve Francii a od příští sezony Chelsea FC ve Velké Británii.