Marketingový institut ocení firmy za řešení aktuálních problémů

Startuje Grand Prix 2018 – Problem Solving Competition

Již po osmé startuje pod hlavičkou Marketingového institutu a Institutu interní komunikace soutěž efektivních řešení problémů z marketingu, obchodu a interní komunikace. Cílem soutěže je ukázat ty nejzajímavější příklady z praxe a poskytnout firmám zpětnou vazbu na jejich práci. Přihlášky lze zasílat do konce srpna, nejlepší řešení dle hodnocení odborné poroty budou oceněna v polovině září.  

„Svět je stále složitější, přitom se neustále volá po zjednodušení, zpřehlednění. Co je přidanou hodnotou soutěže? Dát jedné práci zlato? A ostatní mají smůlu? Ne! Soutěž v našem pojetí má ukazovat všechno zajímavé, a nejen ocenit, ale hlavně upozornit na to, co se v podnikání hodí – ze soutěže mají mít prospěch všichni. Účastníci, kteří dostanou zpětnou vazbu od předních českých odborníků, ale také veřejnost, která se může inspirovat z práce jiných,“ říká za organizátory Tomáš Poucha, šéf Marketingového institutu.

Do soutěže se může zapojit každý, kdo nějakým způsobem realizuje marketing, obchod nebo interní komunikaci. Tedy firmy, sdružení, státní orgány, charitativní organizace, vysoké školy a další organizace, případně i jednotlivci. Soutěžit lze ve třech kategoriích, přihlásit lze konkrétní nástroj, krátký či střednědobý projekt nebo dlouhodobý komplexní přístup.  

Více informací o soutěži najdete na www.mkti.cz/soutez-grand-prix-2018.