Roadshow Reality.iDNES.cz mediální skupiny MAFRA potvrdila, že zájem makléřů o vzdělávání neklesá

Realitní portál Reality.iDNES.cz se svou jarní roadshow za šest týdnů, od 3. května do 13. června 2018, navštívil šest měst v regionech ČR. Setkání v Brně, Českých Budějovicích, Hradci Králové, Novém Jičíně, Ústí nad Labem a v Praze vzbudila mimořádný ohlas u více než 500 realitních makléřů a odborníků z oblasti realit, kteří měli možnost seznámit se zde se současnými trendy, načerpat nové poznatky, inspiraci a vědomosti nejen od přednášejících hostů, ale také od svých kolegů.

Naší hlavní snahou je vzdělávání i osobní kontakt s makléři. Snažíme se být na realitním trhu aktivní a proklientští,“ uvedl k akci Petr Makovský, výkonný ředitel realitního portálu Reality.iDNES.cz, který roadshow již několik let pořádá ve spolupráci se společností ADOL Monitor.

Spektrum témat k diskusi bylo opravdu široké: od certifikace realitního makléře a prověřování nemovitostí, které stále mnoho lidí opomíjí, přes aktuální nařízení GDPR až po základní chyby, které makléři a realitní kanceláře dělají při inzerci nemovitostí. Představeny byly také moderní nástroje, které mohou realitním makléřům pomoci v praxi, například v monitorování trhu z pohledu cenové hladiny nemovitostí.

V rámci roadshow realitní portál Reality.iDNES.cz představil rovněž nový dlouhodobý projekt, soutěž Realiťák roku, jejímž cílem je motivovat makléře k excelentním výkonům, nejen pokud jde o přístup ke klientům, ale i k osobnímu rozvoji.

Díky pozitivním ohlasům nejen ze strany účastníků, ale také samotných aktérů Realitní roadshow proběhne opět na podzim. Na programu budou nejen noví řečníci, ale rozšíří se také do dalších měst.

Přílohy:

 

  • „Počet nabídek bytů na prodej v ČR klesl o více než 12 procent“ – zpráva a infografika k průzkumu realitního portálu Reality.iDNES.cz a společnosti CeMap k situaci na realitním trhu

 


O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Multimediální skupina MAFRA patří k nejsilnějším mediálním společnostem v České republice. Je zastoupena všemi mediatypy – printem, on-linem, TV a rozhlasem. Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net, magazín o běhání RunGo.cz a realitní web reality.idnes.cz. Do skupiny dále patří  zábavný videoportál Playtvák.cz, hudební stanice Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ (společný projekt operátora T-Mobile a mediální skupiny MAFRA), největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě. Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společnostmi ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing a Ledmultimedia. MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. Na Slovensku je portfolio skupiny zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. Nedílnou součástí mediální skupiny MAFRA jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.