Favi.cz se daří rozrůstat na nové trhy také díky retargetingu od RTB House

Favi.cz je největší internetový vyhledávač nábytku a dekorací v České republice, který sdružuje české kamenné obchody a e-shopy na jednom místě. Kromě tuzemska funguje také na Slovensku, v Polsku a Rumunsku. Jeho hlavní myšlenkou není “jen” zprostředkovávat prodej jednotlivých kousků nábytku, ale chce také lidem přinášet inspiraci a probouzet v nich tvořivost a zájem o interiérové a exteriérové vybavení.

2017-09-14 16_45_41-Favi.cz - vyhledávač nábytku a dekorací

Krátce po založení Favi.cz byla zahájena spolupráce se společností RTB House. Ta se od léta roku 2016 stala důležitým partnerem v oblasti retargetingu. Zpočátku bylo řešení od RTB House využíváno pouze v České republice. Postupně však došlo ke vstupu Favi.cz na nové trhy v oblasti střední a východní Evropy. Zahájilo činnost na Slovensku, v Polsku a Rumunsku. Jedním z důvodů toho, že Favi.cz dokázalo na těchto trzích uspět, bylo také to, že již před samotným spuštěním v těchto státech se prováděly přípravy na retargeting.

Ve všech zemích, v nichž Favi.cz působí, je RTB House významným zdrojem návštěv. Díky tomu se jejich kampaně staly nepostradatelnou součástí marketingového mixu tohoto internetového vyhledávače nábytku. Jak v Česku, tak na Slovensku RTB House klientovi doručuje řádově desítky milionů impresí měsíčně.

S klientem bylo dohodnuto, že za kampaně se bude odměna účtovat v hybridním výkonnostním modelu: CPC a zároveň výkonová složka. Díky tomu se klient může těšit z optimálně vyvážené kombinace ceny a kvality získávané návštěvnosti.   

Jak na Slovensku, tak v České republice dosáhla proklikovost bannerů během měsíce února letošního roku hodnoty 1,33 %. Od začátku roku měl na Slovensku tento parametr hodnotu 1,3 % a za minulých šest měsíců pak 1,25 % a pomalu narůstá.

Od začátku roku se v České republice míra proklikovosti pohybovala na úrovni 1,32 % a za minulých šest měsíců dokonce na úrovni 1,45 %. Těmto výsledkům napomohly zejména měsíce listopad a prosinec, které byly v České republice z hlediska proklikovosti výjimečné.

“Kampaně od RTB House se pro nás staly významným a kvalitním zdrojem návštěvnosti. Na RTB House rovněž oceňujeme ochotu a vstřícnost, s jakou jejich lidé přicházejí s neotřelými a často nečekanými návrhy řešení. Komunikace s nimi je bezproblémová a vždy profesionální,” říká Jan Zajíc, šéf Favi.cz.

“Na spolupráci s Favi.cz si cením toho, že jsou velmi otevření novým nápadům a nebojí se zkoušet postupy, se kterými se dosud nesetkali. Líbí se mi na nich také to, že se s odvahou pouštějí do realizace velkých myšlenek. Před několika lety začali měnit nákupní chování Čechů v oboru nábytku. Troufám si tvrdit, že se jim to i s naší pomocí podařilo,” doplňuje Michal Drahokoupil, Sales Director v RTB House Česká republika a Slovensko.

Reklamy