Instagram Stories. Televizní vysílání (nejen) pro mladé

Instagram Stories se těší stále větší oblibě. Dobrý web proto s Danielem Dočekalem přichystal seminář věnovaný výhradně této extrémně rychle rostoucí funkci. Důraz bude kladen zejména na zdůraznění jejího komerčního využití. Školení na toto téma se uskuteční 19. července 2018.

2018-06-13 10_38_04-Veřejná školení - Dobrý web

Když Instagram oznámil začlenění Stories (původně nápad Snapchatu) do své platformy, málokdo tušil, že se mu to povede tak dobře, že ohrozí samotné základy Snapchatu a lidé najdou zcela nový důvod, proč začít používat právě Instagram.

Podle posledních čísel používá Instagram Stories přes 300 milionů denně aktivních uživatelů a rostoucí trend nadále pokračuje. Odhaduje se, že už příští rok Stories předběhnou coby hlavní forma sdílení klasické příspěvky v newsfeedu.

Spousta značek ale stále tápe v tom, jak Stories zapojit do svých marketingových strategií a generovat z nich reálný přínos pro byznys. Zvrátit tuto skutečnost si klade za cíl nový seminář, který připravil Dobrý web ve spolupráci s Danielem Dočekalem.

O Dobrém webu

Dobrý web je značkou digitální agentury Sherpas. Pořádá desítky školení pro veřejnost ročně, zároveň poskytuje vzdělávání v digitálním marketingu pro firemní klientelu na klíč. Dobrý web taktéž stojí za projektem semestrálního studia digitálního marketingu DigiAka.

Více informací ke vzdělávacím aktivitám naleznete na www.dobryweb.cz, a na www.digiaka.cz. Agenturní web – www.sherpas.cz.

Reklamy