Hyundai se stal partnerem německého fotbalového klubu Hertha BSC

  • Hyundai Motor bude globálním automobilovým partnerem bundesligového klubu do roku 2021
  • Od příští sezony bude logo Hyundai na rukávech všech dresů klubu Hertha BSC v zápasech bundesligy

Hyundai Motor oznámil uzavření víceletého partnerství s fotbalovým klubem Hertha BSC. Na jeho základě se stane novým globálním automobilovým partnerem německého klubu. Od sezony 2018/19 až do roku 2021 bude logo značky Hyundai prezentováno na rukávech dresů klubu Hertha BSC ve všech zápasech bundesligy.

Hyundai rozšiřuje silnou podporu fotbalu prvním partnerstvím tohoto druhu s vrcholným německým fotbalovým klubem. Hertha BSC je po klubech Chelsea FC v anglické soutěži Premier League a Atlético de Madrid ve španělské La Liga třetím evropským klubem nejvyšší úrovně, s nímž výrobce automobilů navázal partnerství od letošního léta.

Hyundai bude v průběhu partnerství úzce spolupracovat s klubem Hertha BSC na usnadnění mobility a přístupu k fotbalu jeho fanouškům prostřednictvím různých iniciativ, zaměřených na příznivce tohoto sportu.

Hyundai se zviditelní nejen svým logem na dresech hráčů klubu Hertha BSC, ale také zobrazováním loga na panelech LED po obvodu hrací plochy a v dalších prostorech při domácích zápasech. Smlouva poskytuje značce Hyundai také práva na různé multimediální a digitální prezentace a pořádání akcí s profesionálním týmem klubu Hertha BSC. Hyundai rovněž podpoří provoz klubu poskytnutím velkého počtu automobilů, které budou reprezentovat širokou produktovou řadu značky Hyundai.

Nové partnerství rozšiřuje dlouhodobé angažmá značky Hyundai ve světě fotbalu na nejvyšší úrovni, které zahrnuje nepřetržitou podporu národních a mezinárodních soutěží a turnajů v uplynulých 20 letech.

Andreas-Christoph Hofmann, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe, zodpovědný za marketing a produkt, k tomu řekl: „Hertha BSC je velmi úspěšným klubem s vášnivými fanoušky a vyzývavým duchem, který skvěle souzní se značkou Hyundai. Naše nové partnerství nám umožní zvýšit povědomí o značce Hyundai mezi miliony fanoušků v Německu a na celém světě. Zároveň nám také umožní vytvářet po celou sezonu nové příležitosti pro fanoušky klubu Hertha BSC a naše zákazníky. Pro Hyundai je také velmi příhodné mít takové partnerství v Německu, kde jsme si již vybudovali rozsáhlé provozní zázemí včetně zařízení pro design, výzkum a vývoj, motoristický sport, prodej a marketing.“

Ingo Schiller, generální ředitel klubu Hertha BSC, k tomu říká: „Z nového partnerství máme velkou radost a jsme hrdí, že jsme součástí nové strategie sponzorství značky Hyundai v Evropě pro nadcházející roky, která staví klub Hertha BSC po bok špičkových klubů, jako jsou Chelsea FC a Atlético de Madrid.“

Značka Hyundai je vrcholným partnerem fotbalové federace FIFA od roku 1999, její spolupráce s UEFA trvala 18 let do roku 2017 a nadále intenzivně podporuje národní fotbalové týmy i jednotlivé kluby v mnoha zemích, mimo jiné Olympique Lyonnais ve Francii a od příští sezony Chelsea FC ve Velké Británii a Club Atlético de Madrid ve Španělsku.

Hyundai v Německu vybudoval a provozuje mimo jiné sídlo společnosti Hyundai Motor Europe, technické centrum Hyundai Motor Europe, evropské designérské centrum Hyundai, globální sídlo oddělení Hyundai Motorsport a jeho specializované testovací centrum v bezprostředním sousedství se světoznámým závodním okruhem Nürburgring.