Česká produkční Social Media získala nového multibrand klienta: pro Palírnu U Zeleného stromu se bude starat o komunikaci 500letého výročí i o značku Stará Myslivecká

Digitální agentura Česká produkční Social Media, která má zkušenosti i s ATL a BTL kampaněmi, se bude nově starat o komunikaci Palírny U Zeleného stromu. V návaznosti na vzájemnou spolupráci na brandu Blend 42 Vodka se bude Česká produkční Social Media starat nejen o komunikaci 500 let výročí založení Palírny, ale převezme i online komunikaci značky Stará Myslivecká. Tato digitální agentura má zkušenosti s globálními multibrand klienty a nyní rozšiřuje své bohaté portfolio o další významnou značku.

„Komunikace multibrand značek je pro nás denním chlebem. Palírna U Zeleného stromu slaví už 500 let, což je známkou toho, že si umí vybrat ty správné lidi, kteří znají své řemeslo. Nejen ty, kteří vyrábí produkty, ale i ty, kteří se starají o značku a její komunikaci,“ říká zakladatel a majitel České produkční Social Media Jaroslav Novotný.

500leté výročí multibrandu Palírny U Zeleného stromu bude Česká produkční Social Media komunikovat například prostřednictvím mikrosoutěží, které účastníky vtáhnou do historie značky. Do nich se mohou lidé zapojit na Facebooku Palírny U Zeleného stromu.

„Od nové agentury očekáváme, že svoje bohaté zkušenosti dokáže prakticky využít v integrované on-line kampani. Nejen při komunikaci naší 500leté tradice, ale i našich komerčních značek. Oceňujeme také, že je agentura v ryze českých rukou jako naše Palírna,“ říká Boris Rajdl, vedoucí projektu firemní komunikace Palírny U Zeleného stromu.

Česká produkční Social Media nově převzala i značku Stará Myslivecká, která spadá pod Palírnu U Zeleného stromu, kde se bude primárně starat o Facebook. Zaštítí především komunikaci změny značky tohoto prémiového alkoholu a redesign Staré Myslivecké Reserve. Při správě Facebooku a komunikaci s fanoušky a uživateli bude Česká produkční Social Media tvořit veškerý obsah včetně fotografií. Agentura má už na starost komunikaci značky Blend 42 Vodka, která je také pod multibrandem Palírny U Zeleného stromu.

Proč přebírá starost o výročí a značku právě Česká produkční Social Media?

Česká produkční Social Media má zkušenosti se správou multibrandu jako je například Henkel, pod který spadají značky Fa, Syoss, Schwarzkopf nebo GOT2B, či se skupinou Whirlpool. Jako přední digitální agentura pro své klienty zajišťuje digitální a také ATL a BTL komunikaci. Má za sebou více než 50 klientů a 300 realizovaných projektů.

Česká produkční Social Media, s. r. o. je tuzemská digitální agentura. Pro globální klienty zajišťuje kompletní servis správy sociálních sítí, tvoří obsah reklamy nebo analýzu výkonnosti. V roce 2014 se vyčlenila z agentury Česká produkční, která se již 25 let specializuje na celkovou ATL a BTL komunikaci. Cílem agentur je budovat dlouhodobá partnerství s klienty, mezi které patří řetězce Kik a XXXLutz, značka Jupí od Kofoly, Parker Hannifin nebo Hera. Nově se Česká produkční Social Media stará o komunikaci 500letého výročí multibrandu Palírna U Zeleného stromu. Pro Palírnu se dlouhodobě stará o značku Blend 42 Vodka a nyní také o značku Stará Myslivecká. Léta úspěšně spolupracovala s multibrand firmou Henkel nebo skupinou Whirlpool. Připravovala také kampaň profesora Jiřího Drahoše na prezidenta České republiky. Česká produkční Social Media přišla s novým nástrojem OPTIREACH, který dokáže určit optimální čas pro zahájení reklamní podpory příspěvků na sociálních sítích, čímž dokáže zvýšit jejich dosah až o 30 %.