Inovativní náborová kampaň Centra Chodov a Centra Černý Most: vice než 200 pracovních pohovorů během dvou dnů

Praha, 13. července 2018 – Centra Chodov a Černý Most společně s neziskovou organizací
Yourchance o.p.s. se již druhým rokem snaží změnit tradiční pohled na nábor zaměstnanců. S ohledem na složitou situaci na trhu práce realizují projekt s názvem „Jdi za svým snem“, díky kterému se v Centru Chodov uskutečnilo 138 a v Centru Černý Most 66 pracovních pohovorů během jednoho odpoledne. Zásadou je mimo jiné osobní přístup ke každému uchazeči.

Při hledání vhodných uchazečů z řad dnešní generace se mnoho zaměstnavatelů potýká s pracovní morálkou potenciálních kolegů a z toho vyplývající fluktuací. „Většina našich nájemců se při zaměstnávání čerstvě dospělých setkává s nepříjemným trendem. Jejich přístup k práci se v porovnání s předchozími generacemi diametrálně liší. Zástupci generace Z jsou aktivními uživateli sociálních sítí, a tak například vyžadují možnost používání mobilního telefonu na pracovišti. Zároveň mají problém přinášet jakoukoliv oběť. Naše požadavky se tedy neslučují s jejich očekáváním, a proto dochází k velké fluktuaci. Z tohoto důvodu plánujeme tento projekt realizovat i příští rok, neboť ho opravdu považujeme za důležitý a smysluplný,“ říká Marcela Hrdličková, ředitelka Centra Chodov a Centra Černý Most.

Obě centra se navzdory zvyklostem rozhodla svým nájemníkům pomoci získat na trhu práce nové, kvalitní zaměstnance, a to prostřednictvím projektu „Jdi za svým snem“. Spolupracují na něm s organizací Yourchance o.p.s. věnující se mimo jiné integraci mladých dospělých opouštějících instituce náhradní rodinné výchovy a výuce finanční gramotnosti.

Projekt byl spuštěn na sociálních sítích Centra Chodov, Centra Černý Most a organizace Yourchance o.p.s. a prostřednictvím e-mailu se do něj mohl zaregistrovat každý ve věku 15–30 let. Obsahoval řadu odborných školení v hodnotě 20 000 Kč na jednoho uchazeče. Ta se zaměřovala na rozvoj pracovních návyků a dovedností, mj. jak se chovat na pracovním pohovoru, a také odborný kurz finanční gramotnosti. Důležitým prvkem celého projektu byl pro každého z uchazečů osobní mentor z řad zkušených zaměstnanců vedení nákupních center a odborníků z organizace Yourchance o.p.s., který jim mohl předat svoje znalosti.

Během dne pohovorů v Centru Chodov se uskutečnilo 102 plánovaných a 36 spontánně iniciovaných setkání mezi jednotlivými uchazeči a zástupci 34 nájemců. V Centru Černý Most se poté podařilo realizovat 66 pohovorů. Často se jednalo o lidi znevýhodněné na trhu práce – ženy na mateřské dovolené či po ní, děti z dětských domovů, absolventy apod. „Těmto lidem jsou naši nájemci ochotni vyjít vstříc: nabízejí jim např. částečné úvazky,“ vysvětluje Marcela Hrdličková.

O společnosti Unibail-Rodamco-Westfield

Společnost Unibail-Rodamco-Westfield je předním globálním developerem a provozovatelem nákupních destinací. Její portfolio, jehož hodnota byla k 31. prosinci 2017 oceněna na 62 mld. eur, tvoří z 88 % komerční komplexy, ze 7 % kancelářské prostory a ze 6 % konferenční a kongresové prostory. Skupina vlastní a provozuje 102 nákupních center, z nichž 56 tvoří vlajková centra v nejdynamičtějších městech Evropy a Spojených států amerických. Do nákupních center společnosti Unibail-Rodamco-Westfield každoročně zavítá 1,2 mld. návštěvníků.

Díky unikátní platformě, kterou skupina Unibail-Rodamco-Westfield poskytuje maloobchodním značkám a pořadatelům eventů, se zákazníkům dostává jedinečných a stále nových zážitků. Společnost působí ve 13 zemích na dvou kontinentech. Se svým týmem 3 700 profesionálů, historií úspěšných projektů a špičkovým know-how má Unibail-Rodamco-Westfield ideální pozici pro realizaci projektů světové třídy na té nejvyšší úrovni. Skupina se ve svém odvětví může pochlubit množstvím připravovaných developerských projektů v hodnotě 13 mld. eur.

V souladu se svým programem Better Places 2030 společnost Unibail-Rodamco-Westfield vytváří „lepší místa“, která respektují nejvyšší ekologické standardy a zlepšují kvalitu života ve městě.

Společnost Unibail-Rodamco-Westfield je kotována na burzách Euronext Amsterdam a Euronext Paris (Euronext ticker: URW). Sekundárně se její Chess Depositary Interests (CDI) obchodují i v Austrálii. Skupina má rating A od agentur Standard & Poor’s, Moody’s a Fitch Ratings.

Pro více informací navštivte http://www.urw.com

 

Reklamy