Mediální skupina MAFRA přivítá návštěvníky Colours of Ostrava 2018 v Kavárně a čítárně denně čerstvým tiskem, wi-fi zdarma a možností v klidu dobít mobily

Mediální skupina MAFRA připravila pro návštěvníky 17. ročníku festivalu Colours of Ostrava originální Kavárnu a čítárnu deníku Mladá fronta DNES, Lidových novin a portálu iDNES.cz. Pod střechou Kavárny si bez ohledu na počasí budou moci vychutnat festivalové zážitky v pohodlí, s šálkem dobré kávy a denní porcí čerstvých zpráv z domova i ze světa. Příjemným bonusem navíc je možnost připojit se k internetu díky wi-fi zdarma a „dobít baterky“ pomocí mobilního dobíjecího stojanu. Festival Colours of Ostrava se uskuteční od 18. do 21. července v Dolních Vítkovicích.

Deník Mladá fronta DNES je Generálním mediálním partnerem a zpravodajský portál iDNES.cz Hlavním mediálním partnerem festivalu Colours of Ostrava. Deník Metro a týdeník 5plus2 jsou Mediálními partnery doprovodného Festivalu v ulicích a deník Lidové noviny je Mediálním partnerem prestižního diskusního fóra Meltingpot.

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Multimediální skupina MAFRA patří k nejsilnějším mediálním společnostem v České republice. Je zastoupena všemi mediatypy – printem, on-linem, TV a rozhlasem. Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net, magazín o běhání RunGo.cz a realitní web reality.idnes.cz. Do skupiny dále patří  zábavný videoportál Playtvák.cz, hudební stanice Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ (společný projekt operátora T-Mobile a mediální skupiny MAFRA), největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě. Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společnostmi ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing a Ledmultimedia. MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. Na Slovensku je portfolio skupiny zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. Nedílnou součástí mediální skupiny MAFRA jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Reklamy