Přijíždí Hyundai Kona v limitované edici Iron Man

 

  • Jedinečné stylistické prvky v interiéru a exteriéru inspirované kultovním oblekem Iron Mana
  • Model Kona Iron Man Edition bude vyráběn na objednávku v omezeném počtu

 

„Moje brnění je manévrovatelné, rychlé a hodně zábavné na večírcích“ – Tony Stark. Ve Starkově stylu odhalil Hyundai v první den konání akce San Diego Comic-Con 2018 speciální edici SUV Kona, inspirovanou Iron Manem. Kona Iron Man Edition byla středem pozornosti v expozici produkční společnosti Marvel (ta je také jedním z nejvýznamnějších amerických komiksových vydavatelství) díky stylistickým prvkům v interiéru a exteriéru, které se velmi podobají dynamickému obleku Iron Mana. Kona Iron Man Edition bude nabízena zákazníkům v limitované edici. Výroba bude zahájena v prosinci a první vozy budou předány zákazníkům v prvním čtvrtletí roku 2019. Více informací naleznete na KonaIronManEdition.com.

„Pokračující spolupráce mezi společnostmi Hyundai a Marvel je pro nás skvělým způsobem, jak se stát součástí toho, o co se lidé zajímají, a jak navázat spojení s nadšenými fanoušky,“ řekl viceprezident Minsoo Kim, vedoucí divize marketingu ve společnosti Hyundai Motor Company. „Náš vztah je více než jen uvedením produktu na trh, protože se snažíme vytvářet individuální zážitky, které rezonují s publikem společnosti Marvel. Kona Iron Man Edition je perfektní ukázkou vzájemného propojení našich dvou světů v jednom výjimečném vozidle, o němž jsme přesvědčeni, že nadchne fanoušky obou značek po celém světě.“

„Hyundai s nadšením spolupracoval se společností Marvel na vývoji modelu Kona Iron Man Edition, který představuje skutečně dokonalou fúzi myšlenek a snů,“ řekl Dean Evans, marketingový ředitel společnosti Hyundai Motor America. „Již v prvním okamžiku, kdy jsme spatřili model Kona, nás napadlo, že jeho jedinečný, robustní design se pozoruhodným způsobem podobá odolnému a ikonickému obleku Iron Mana. Kromě toho vzniká zajímavá synergie mezi veselým a dobrodružným charakterem modelu Kona a hravou, ale zároveň i odvážnou povahou Iron Mana/Tonyho Starka. Výsledkem je pozoruhodná speciální edice, o níž jsme přesvědčeni, že zaujme jak fanoušky Marvelu, tak i příznivce vozů SUV.“

„Realizace tohoto vozidla je pro mnoho z nás splněným přáním,“ řekla Mindy Hamiltonová, viceprezidentka společnosti Marvel, zodpovědná za globální partnerství a marketing. „Pokud vyrůstáte s komiksy, sníte o tom, že se jejich technologie a vynálezy stanou jednou realitou. Jsme přesvědčeni o tom, že každý bude mít při nastupování do tohoto jedinečného vozidla stejně skvělé pocity, jako kdyby si oblékal skutečné brnění Iron Mana!“

Exteriér modelu Kona Iron Man Edition se vyznačuje jedinečným světelným designem na přídi, včetně individualizovaných světel pro denní svícení, jejichž tvar velmi připomíná ochrannou masku a otvor pro oči obleku Iron Mana. Tento tvar je okamžitě rozpoznatelný a je jednou z klíčových inspirací pro design modelu Kona.

Kromě designu přídě a jedinečného tvaru předních světlometů patří mezi další charakteristické exkluzivní prvky ve Starkově stylu motiv masky Iron Mana na střeše, jedinečné obložení kapoty ve tvaru písmene V, logo s motivem masky Iron Mana na předním blatníku, loga Stark Industries na spodní části předního nárazníku a zadních dveřích, vyryté nápisy Iron Man na vnitřních plochách světlometů, speciální 18“ kola z lehké slitiny se středovými kryty s motivem masky Iron Mana, vyryté nápisy Iron Man na střešních sloupcích D a tmavě chromovaná maska chladiče. Barvou karoserie je exkluzivní odstín červená Iron Man s matně šedou.

V interiéru zdobí přístrojovou desku podpis Tonyho Starka. Mezi další výjimečné prvky patří jedinečná hlavice řadicí páky Iron Man, speciální průhledový displej, středová konzola s grafickými motivy z Iron Mana a individualizovaný design sedadel.

Kona Iron Man Edition je nejnovějším projektem v rámci probíhající spolupráce mezi společnostmi Marvel a Hyundai. V létě se objevil zcela nový Veloster Turbo 2019 v akčním filmu Ant-Man a Wasp produkční společnosti Marvel Studios. Začlenění tohoto modelu do filmu bylo doprovázeno zcela integrovanou marketingovou kampaní, která zahrnovala nové reklamy a interaktivní soutěže, v nichž měli fanoušci šanci zúčastnit se předpremiéry filmu.