V hlavní roli encyklopedie. Albert přináší už počtvrté sběratelskou kampaň Dětská knihovnička

Albert připravil pro zákazníky před začátkem nového školního roku čtvrté pokračování úspěšné sběratelské kampaně s knihami z nakladatelství Albatros. Po pohádkách nabídne osm encyklopedií pro děti ve věku od 3 do 15 let. Letošní Dětská knihovnička potrvá od 8. srpna do 18. září 2018.

„Těší nás, že našim zákazníkům a jejich rodinám můžeme přinést inspiraci, jak společně strávit volný čas, a navíc se něco nového dovědět,“ říká Soňa Balan, marketingová manažerka obchodů Albert. „Moc rádi navazujeme na předchozí kampaně s oblíbenými pohádkovými příběhy a ve čtvrtém pokračování Dětské knihovničky představujeme pro děti i teenagery naučné knihy a encyklopedie,“ upřesňuje.

Encyklopedie ve sběratelské kampani obchodů Albert jsou obsahově rozdělené podle věku dětí.

3-7 let Atlas zvířat

Encyklopedie pro děti 21. století

7-13 let Chci to vědět

Lidské tělo 3D

Veselé experimenty na doma

11-15 let Úžasný svět energie a pohybu

Úžasné lidské tělo

Nejzvídavější dětské otázky

 

Podle aktuálního průzkumu řetězce Albert se děti nejčastěji ptají na otázky ze světa zvířat a rostlin. Přestože více než polovina dospělých přiznává, že hledá odpovědi na zapeklité dětské otázky na internetu, encyklopedie patří i v 21. století mezi oblíbené zdroje informací.

„Rodiče pochopili, že hledat informace v knihách rozvíjí děti jinak než práce s počítačem. Při výběru populárně naučných knih hraje v dnešní době samozřejmě velkou roli především jejich provedení a kvalita zpracování, krásné publikace s bohatým obrazovým materiálem hrají prim,“ říká Josef Žák, obchodní ředitel nakladatelského domu Albatros Media, se kterým připravil Albert již čtvrté pokračování kampaně Dětská knihovnička, tentokrát právě se sadou encyklopedií.

Encyklopedie za 10 nasbíraných bodů

Zákazníci obchodů Albert obdrží v období od 8. srpna do 18. září za každých 200 korun nákupu jeden bod. Po předložení sběratelské kartičky s deseti body si mohou vybrat libovolnou encyklopedii z kampaně Dětská knihovnička za zvýhodněnou cenu 69,90 Kč.

Sběratelskou kampaň Dětská knihovnička přináší Albert pro zákazníky již po čtvrté. Navazuje tak na úspěšnou sérii tří předchozích ročníků věnovaných oblíbeným pohádkám a dětské beletrii.

Ukázky z encyklopedií z aktuální sběratelské kampaně si mohu zákazníci prolistovat na stránkách www.albert.cz/albatros, kde najdou všechny potřebné informaci i sběratelskou kartičku ke stažení.

O Albertu

    • Obchody Albert působí na českém trhu téměř 27 let. První obchod, novodobý supermarket Mana, přivítal zákazníky 6. června 1991 v Jihlavě.
    • Síť prodejen Albert má více než 300 obchodů po celé České republice, hypermarkety a supermarkety Albert najdou zákazníci v každém kraji.
    • Albert patří mezi největší soukromé zaměstnavatele v Česku, o zákazníky se denně stará 17 000 zaměstnanců.
    • „Stojí za to jíst lépe“ – to je motto Alberta, který vychází vstříc měnícím se potřebám zákazníků. Albert chce být pomocníkem při výběru potravin a ukázat zákazníkům ve všech svých obchodech, že jídlo je radost.
    • Obchody Albert nabízí zákazníkům několik privátních značek: nejširší je řada Albert, která zahrnuje výrobky srovnatelné se značkovými, ale za nižší ceny; řada Albert Excellent nabízí špičkové produkty, které už zákazníci nemusí hledat ve specializovaných prodejnách. V řadě AH Basic jsou pak produkty denní spotřeby za skvělé ceny.
    • Exkluzivně v Albertu najdou zákazníci produkty značky Česká chuť, která garantuje český původ, všechny výrobky této řady splňují definici české potraviny, kterou stanovuje Zákon o potravinách. Exkluzivní řada Nature’s Promise zahrnuje produkty, které vychází vstříc potřebám současných zákazníků i těch, kteří musí, či chtějí jíst bez lepku, laktózy nebo hledají veganské či bio výrobky. V Albertu naleznou zákazníci také produkty americké módní značky Cherokee a kosmetiku Etos s více než stoletou tradicí.
    • Produkty privátních značek Albertu se umisťují na předních příčkách spotřebitelských testů. Například Albert Quality Majonéza, Albert Olivový olej či Albert Datle sušené bez pecky vyhrály testování časopisu dTest.
    • Albert chce zákazníkům přinášet vždy něco navíc, proto už v 90. letech, jako vůbec první maloobchodní řetězec, představil zajímavé věrnostní kampaně. Mezi ty nejoblíbenější patřily třeba Albertova zahrádka, která učila děti pěstovat různé rostliny, sběratelská akce o deskové hry od výrobce Hasbro či úspěšná kampaň Dětská knihovnička s oblíbenými pohádkovými knížkami od Albatrosu.

 

  • V obchodech Albert mohou zákazníci využít program 100% garance kvality, který se vztahuje na téměř celý sortiment potravin, kosmetiku, drogerii i například na krmivo pro zvířata.

 

Reklamy