Lidové noviny: Čtenost deníku mediální skupiny MAFRA meziročně narostla o 8 %, Media projekt za 1. pololetí 2018 potvrdil 223 tisíc čtenářů na vydání

Podle čerstvých výsledků výzkumu čtenosti Media projekt za první pololetí letošního roku dosáhla čtenost deníku Lidové noviny 223 tisíc čtenářů na vydání a meziročně tak roste o 8 %. Dařilo se také magazínu Pátek Lidových novin, který si připsal meziroční nárůst o 12 % v podobě 307 tisíc čtenářů na vydání.

Lidové noviny jsou čtenáři dlouhodobě vyhledávány pro své původní zpravodajství z politiky a byznysu, erudované komentáře, názory předních osobností z domova i ze světa a také pro kvalitní přílohy.

V prvním pololetí deník přinesl řadu mimořádných příspěvků, které upoutaly pozornost nových čtenářů, a také několik úspěšných seriálů, mezi něž patřil například praktický rádce Právo a bydlení, historický Jiří z Poděbrad – král dvojího lidu, populární Letní destinace či každotýdenní Budovatelé státu.

Od 20. července vychází exkluzivní seriál Okupace 68 – neznámá fakta k „osmičkovému výročí“ padesáti let od událostí v srpnu 1968 a ve druhé polovině roku se čtenáři mohou těšit také na historické seriály ke 100. výročí od vzniku republiky. 

„Dnešní „Lidovky“ jsou deníkem s původním politickým a ekonomickým zpravodajstvím, zasvěcenými komentáři, prvotřídní kulturní rubrikou a inspirativními přílohami. Těší nás, že se staly nezbytným informačním a názorovým zdrojem pro prémiovou čtenářskou skupinu a kontinuálně zvyšují svou čtenost. Znamená to, že naplňují vysoká očekávání svých náročných čtenářů,“ řekl Veselin Vačkov, ředitel redakce Lidových novin.

Pozn.:

Zdroje dat: Výzkum čtenosti Media projekt, realizovaný společnostmi  STEM/MARK a MEDIAN, jeho zadavateli jsou Unie vydavatelů a Asociace mediálních agentur (ASMEA), data za 1. pololetí 2018 a 1. pololetí 2017.

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Multimediální skupina MAFRA patří k nejsilnějším mediálním společnostem v České republice. Je zastoupena všemi mediatypy – printem, on-linem, TV a rozhlasem. Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net, magazín o běhání RunGo.cz a realitní web reality.idnes.cz. Do skupiny dále patří  zábavný videoportál Playtvák.cz, hudební stanice Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ (společný projekt operátora T-Mobile a mediální skupiny MAFRA), největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě. Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. Na Slovensku je portfolio skupiny zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. Nedílnou součástí mediální skupiny MAFRA jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

 

Reklamy