5plus2: titul zdarma mediální skupiny MAFRA posílil mezi TOP 3 týdeníky, v Media projektu za 1. pololetí 2018 narostl na 902 tisíc čtenářů na vydání.

Aktuální výsledky výzkumu čtenosti Media projekt za první pololetí letošního roku potvrdily, že týdeník 5plus2 mediální skupiny MAFRA, který vychází zdarma ve všech regionech České republiky, úspěšně pokračuje v růstovém trendu. Ke konci června dosáhl úctyhodných 902 tisíc čtenářů na vydání a nadále si tak udržuje pozici týdeníku s jedním z nejvyšších zásahů na českém trhu.

Čtenáři dlouhodobě oceňují, že 5plus2 redakčně pokrývá celé území České republiky a každý pátek přináší zajímavé čtení na víkend, regionální články, atraktivní rozhovory, praktické informace i zajímavosti ze showbyznysu. Nechybí také TV program na celý týden a oblíbená křížovka. Pro řadu zadavatelů reklamy se zároveň jedná o oblíbené a ekonomicky dostupné inzertní řešení.

Od 24. srpna bude týdeník 5plus2 v Praze nově každý pátek k dispozici také v deníku METRO. Týdeník se specializovaným regionálním obsahem si tak budou moci přečíst i cestující pražskou „podzemkou“.  

„Zaměříme se více na pražské osobnosti, historii hlavního města, příběhy úspěšných Pražanů a zásadní praktické informace, které se týkají každého obyvatele metropole. Samozřejmostí zůstává  atraktivní celostátní obsah – rozhovory se známými herci, zpěváky, režiséry a dalšími osobnostmi, historické zajímavosti, pozoruhodné příběhy, trendy a celospolečenská témata, praktické rady i tipy,“ uvedl Petr Škarda, šéfredaktor týdeníku 5plus2. 

Pozn.:

Zdroj dat: Výzkum čtenosti Media projekt, realizovaný společnostmi  STEM/MARK a MEDIAN, jeho zadavateli jsou Unie vydavatelů a Asociace mediálních agentur (ASMEA), data za 1. pololetí 2018.

Příloha:

 

  • vizuál kampaně na pražskou distribuci týdeníku 5plus2 od 24.8.2018

 


O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Multimediální skupina MAFRA patří k nejsilnějším mediálním společnostem v České republice. Je zastoupena všemi mediatypy – printem, on-linem, TV a rozhlasem. Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net, magazín o běhání RunGo.cz a realitní web reality.idnes.cz. Do skupiny dále patří  zábavný videoportál iDNES KINO, hudební stanice Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ (společný projekt operátora T-Mobile a mediální skupiny MAFRA), největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě. Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. Na Slovensku je portfolio skupiny zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. Nedílnou součástí mediální skupiny MAFRA jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

 

Reklamy