Značka PEDRO se vydává do regionů – v rámci Pedro Tour navštíví turisticky zajímavá místa, kde bude rozdávat želé bonbony

Praha, 10. 8. 2018 – Oblíbená česká značka cukrovinek Pedro slaví letos padesát let. Součástí oslav je také Pedro Tour, série outdoorových promo akcí na podporu prodeje želé bonbonů, která se během srpna odehraje ve 12 turisticky lákavých místech po celém Česku. Promo tým čítající dva maskoty a hostesku se bude zaměřovat především na rodiče s dětmi ve věku 3 – 15 let, kterým nabídne zábavný program a vzorky bonbonů. Součástí Pedro Tour bude také soutěž na sociálních sítích o speciální balíček cukrovinek.

V sobotu 11. srpna startuje samplingová kampaň s názvem Pedro Tour, která navazuje na předchozí televizní kampaň značky Pedro. S cílem podpořit prodej želé bonbonů navštíví postupně tříčlenný promo tým 12 turisticky oblíbených lokalit napříč republikou. Nechybí mezi nimi například pražská, zlínská i ostravská ZOO, Ještěd, Kuks, propast Macocha nebo Lednicko-Valtický areál. První destinací Pedro Tour bude zlínská ZOO, její poslední zastávkou se stane 28. srpna Národní park ve Znojmě.

Maskoti Pedro a Pendrek budou spolu s hosteskou v každé ze svých zastávek cílit především na rodiny s dětmi do 15 let, kterým budou nabízet ochutnávky želé Medvídků, a to za hudebního doprovodu rapových skladeb známých z televizní a facebookové kampaně Pedro.

Součástí Pedro Tour bude také soutěž na sociálních sítích. Její výhrou bude speciální balíček bonbonů Pedro, který od hostesky získá každý, kdo své společné foto s maskotem Pedro nasdílí na svém Instagramu nebo Facebooku s hashtagem #mojepedro.

Značku Pedro vlastní společnost The Candy Plus Sweet Factory, která kromě aktivit na tuzemském trhu vyrábí a prodává cukrovinky do více než 40 zemí světa. Značka Pedro zastřešuje i síť deseti firemních prodejen s cukrovinkami.

www.mojepedro.cz

Reklamy