Česká produkční vyráží na koupaliště s letní prodejní akcí pro KiK

Česká produkční pro svého dlouholetého klienta, síť prodejen KiK, na léto připravila speciální promotion event. Oslovit matky s dětmi se chystá doprovodným programem, který vyrazí na místa, kde v horkých letních dnech tráví tato cílová skupina svůj čas: Na koupaliště, aquaparky a oblíbené pláže českých a slovenských přírodních koupališť. Event přitom podporují i kampaně v lokálních rádiích a tiskoviny na místech, kam KiK se svým doprovodným programem vyrazí.

Pro KiK děláme velice úspěšné akce u příležitostí otevírání nových a modernizovaných prodejen. Postupně je dovádíme k dokonalosti – hlavně pokud jde o vliv na nákupní chování vybraných cílových skupin. Na léto jsme se rozhodli naše akce obohatit o promotion eventy, které jsou pro nás netradiční hned ve dvou aspektech: Vyrážíme z prodejen přímo na česká a slovenská koupaliště a místo všedních dnů se s námi lidé potkají v sobotu,” popisuje eventy key account manažerka Alena Barnová, která se spolu se svým týmem o značku KiK za Českou produkční stará a koncepty akcí pro ni připravuje.

 

KiK o letních sobotách vyrazí na česká a slovenská koupaliště a do aquaparků s doprovodným programem, který má převážně maminkám s dětmi připomenout a některým i představit značku KiK. Například na Hlavní pláži Máchova Jezera, v Tatralandii, ve Vodním světě Jihlava či na pláži Zlaté Piesky se tak mohou návštěvníci těšit na speciální dětskou zónu, kde si děti nejen pohrají, ale kde se zároveň zabaví i jejich rodiče. Soutěže si KiK totiž nachystal nejen pro děti, ale i pro dospělé. Kromě kola štěstí, ve kterém může kdokoliv vyhrát buď poukázku na nákup, nebo rovnou věcnou cenu, se také návštěvníci daných koupališť mohou těšit na další doprovodný program. Ten mimo jiné zahrnuje klauna s balónky nebo malování na obličej.

Místa jednotlivých promotions byla vybrána tak, aby byla v okolí prodejen KiK. Svoji značku také KiK propaguje například i na oblečení, které mají hostesky na akci na sobě. Vizibilitu celé akce pak podporuje kampaň v lokálních rádiích, která na akci na daném místě upozorňuje a láká na ni návštěvníky v třídenním předstihu. Chybět nebude ani vizibilita v místech promotion eventu na jejich vlastních plochách, které návštěvníky lokalit informují o termínu akce.

“Otevření nové či renovované prodejny si již bez naší promotion akce neumíme představit. Máme vyzkoušeno, že nám pomáhá v první den po otevření, jak v návštěvnosti, tak v obratu. Letos si poprvé chceme vyzkoušet eventy mimo areály našich prodejen. Když bude akce úspěšná, máme v plánu ji v dalším roce nejen zopakovat, ale i přidat další aktivity,” uzavírá Martin Šatný, jednatel KiK textil a Non-Food.

Reklamy