Druhá česká Salesforce certifikace pro implementaci systému řízení služeb poskytovaných v terénu jde do blue-infinity

Teprve druhý člověk v České republice získal od Salesforce oficiální certifikaci pro zavádění CRM modulu pro firmy, které mají techniky v terénu. Je jím Michal Baranec z blue-infinity. Americký poskytovatel toto cloudové řešení nabízí již třetím rokem, ale až nyní jsou v Česku odborníci, kteří dokáží jeho potenciálu pro zákazníka využít na maximum. I v rámci mezinárodní skupiny blue-infinity, která je v ČR a SR Salesforce partnerem roku 2017, se jedná teprve o třetí certifikaci.
Naše zaměstnance podporujeme v tom, aby se neustále vzdělávali a sledovali nejnovější trendy. Je to jediná cesta, jak zůstat na vrcholu,“ vysvětluje Daniel Urminský, ředitel české pobočky blue-infinity Linked by isobar.

Aktuálně zavádíme CRM a jeho jednotlivé komponenty, včetně systému služeb poskytovaných v terénu (tzv. Field Service Lightning) u evropského dodavatele energií. Naším úkolem je nastavit modul pro řízení systému práce v terénu od Salesforce tak, aby dokázal plně automatizovat proces instalací, údržby a oprav, které poskytuje externí dodavatel,” říká Daniel Urminský.

Blue-infinity implementuje CRM systémy ve společnostech všech velikostí. Má za sebou úspěšné realizace pro české i mezinárodní společnosti.


blue-infinity Linked by isobar
Společnost blue-infinity Linked by isobar působí v České republice od roku 2012. Od roku 2017 je součástí mezinárodní mediální skupiny Dentsu Aegis s více než 45 tisíci experty ve 145 zemích světa. Za dobu své existence realizovala stovky projektů v oblasti digitalizace firem všech velikostí. Specializuje se na cloudová řešení a implementaci systémů CRM, marketingová řešení, systémové integrace, ERP, e-commerce, big data a zakázkový vývoj softwaru.  

CRM – Customer Relationship Management
CRM se stalo v roce 2017 největším softwarovým trhem. Data o zákaznících jsou nejhodnotnějším vlastnictvím všech společností, a proto firmy dbají na co nejsprávnější a nejaktuálnější data v informačních systémech. CRM je klíčové místo, kde se tato data scházejí a aktualizují. Při propojení více firemních procesů získávají společnosti informace o každém zákazníkovi ze všech úhlů pohledu (obchodní informace, marketingové informace, data ze sociálních sítí, informace ze zákaznické podpory). Tato data následně, při správném využití, slouží pro optimalizaci služeb, snížení nákladů a zvýšení zisku společnosti. Dobře implementovaný systém pomáhá zaměstnancům pochopit jejich zodpovědnosti a hlídá i plnění jejich úkolů, automatizuje personalizovaný systém komunikace se zákazníkem a slouží také managementu jako ideální reportingový nástroj.