Sberbank zvolena nejinovativnější digitální bankou ve střední a východní Evropě

Praha, 16. 8. 2018 – Dle hodnocení prestižního časopisu Global Finance se nejinovativnější digitální bankou střední a východní Evropy stala Sberbank. Kritériem hodnocení je aktivní využívání nejnovějších technologií při poskytování servisu a služeb bankovním klientům.

Sberbank zvítězila i v kategorii Nejlepší marketing na sociálních sítích oceňující nejinovativnější a nejefektivnější digitální projekty a marketingové kampaně. Počtvrté v řadě se umístila na první příčce v kategorii Nejlepší SMS bankovnictví zaměřující se na funkcionality a komfort služeb SMS bankovnictví.

Digitální korporátní bankovnictví Sberbank v regionu střední a východní Evropy zvítězilo ve třech kategoriích – Nejlepší digitální služby, Nejlepší webová stránka a Nejinovativnější digitální banka. Odneslo si i nejvyšší ocenění ve své kategorii na území Ruska.

Hodnocení časopisu Global Finance se provádí na základě posouzení objektivních i subjektivních kritérií. V rámci objektivních kritérií se hodnotí strategie banky získat a obsloužit uživatele digitálních služeb, nárůst počtu uživatelů, šíře produktové nabídky a rozvoj nových obchodních oblastí a inovativních služeb. U subjektivních kritérií se získávají názory analytiků, bankovních poradců a profesionálů v oblasti mezinárodního bankovnictví.

Vítěze ocenění odborná porota vybírá z řad finančních společností působících ve více než 150 zemí světa, mj. v Africe, oblasti Asie a Tichomoří, regionu střední a východní Evropy, Latinské Americe, Severní Americe, západní Evropě a na Blízkém východě.

Global Finance je ekonomický měsíčník založený v USA v roce 1987, který sleduje dění ve světě financí. Přináší informace z oblasti podnikových financí, společných podniků, fúzí a akvizic, kapitálových trhů, světových ekonomik, vztahů s investory, světových měn, bankovnictví, řízení rizika, správy cizího majetku, přímých investic a řízení peněz, a sestavuje každoroční hodnocení finančních institucí a společností. Vychází ve 158 zemích světa, v nichž má více než 50 000 čtenářů a předplatitelů.