Portál iDNES.cz dnes zahájil volební zpravodajství k podzimním volbám. Ve 12.30 hod. sledujte speciální vydání pořadu Rozstřel.

Zpravodajský portál iDNES.cz mediální skupiny MAFRA dnes spustil speciální volební přílohu se všemi důležitými informacemi k říjnovým komunálním a senátním volbám. Pod hlavičkou iDNES.cz/ Volby čtenáři najdou přehlednou mapu po obvodech, ve kterých budou volit, a souhrn všech již publikovaných článků.  Dnes zároveň začíná sedmitýdenní série volebních vydání diskusního pořadu Rozstřel na iDNES.tv.

V rámci zpravodajství k senátním volbám redakce iDNES.cz připravuje sérii rozhovorů s kandidáty, o nichž se ve veřejném prostoru nejvíce mluví. Přiblíží záměry kandidátů, kteří se prezentovali už v prezidentské volbě, představí politické nováčky, zkušené politiky i ty, kteří se do vysoké politiky vrací. Zaměří se na zajímavé souboje v jednotlivých obvodech a bude se zabývat rozložením sil v horní komoře Parlamentu, který by poprvé nemusely ovládat tradiční politické strany.

K volbám v krajích přinese rozhovory s lídry stran a sdružení v krajských městech, včetně rozhovorů s kandidáty na primátory. Regionální redakce deníku MF DNES a portálu iDNES.cz mimo jiné připraví také přehled nejpalčivějších volebních témat a slibů pro letošních voleb.

Chybět nebudou ani “žebříčky” předvolebních výroků.

„Přineseme čtenářům kompletní volební servis. Máme k dispozici interaktivní volební mapu a s trochou nadsázky říkáme, že budou moci online sledovat, jak volí jejich sousedé. Volební speciál iDNES.tv nabídne zajímavé hosty, zákulisí volebních štábů a samozřejmě komentáře k výsledkům. Do série Rozstřelů pozvou moderátoři kandidáty do Senátu i osobnosti, které se rozhodly oslovit voliče v komunálních volbách,“ říká šéfredaktorka iDNES.cz Naděžda Petrová.

Speciální sérii volebních dílů diskusního pořadu Rozstřel začíná iDNES.tv vysílat už dnes od 12.30 hodin a během sedmi následujících týdnů do studia zavítají kandidáti do Senátu napříč politickým spektrem i osobnosti, jež se rozhodly oslovit voliče v komunálních volbách. Ke konci předvolebního maratonu pak dojde i na primátorské duely. Rozhovory s hosty ve studiu povedou zkušení moderátoři Vladimír Vokál a Jaroslav Plesl.

 


O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Multimediální skupina MAFRA patří k nejsilnějším mediálním společnostem v České republice. Je zastoupena všemi mediatypy – printem, on-linem, TV a rozhlasem. Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net, magazín o běhání RunGo.cz a realitní web reality.idnes.cz. Do skupiny dále patří  zábavný videoportál iDNES KINO, hudební stanice Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ (společný projekt operátora T-Mobile a mediální skupiny MAFRA), největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě. Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. Na Slovensku je portfolio skupiny zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. Nedílnou součástí mediální skupiny MAFRA jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.