První polovina roku podle DoDo: 170 000 zásilek a 2,5 milionu najetých kilometrů

Praha 23. srpna 2018: Startup DoDo, patřící do portofolia e-commerce akcelerátoru Inveo, má za sebou další úspěšný půlrok. Asistenční služba, která ulehčuje život zákazníkům v Praze, odbavila prostřednictvím svých kurýrů v první polovině roku 2018 více než 170 000 zásilek a plnila i mnoho neobvyklých přání. Zákazníci využívali DoDo nejen k dovozu čerstvého jídla nebo zásilek v rámci poslední míle, ale oblíbili si také doplňkovou službu DoDo Car.

infografika DoDo.PNG

DoDo aktuálně zaměstnává více než 200 kurýrů, kteří se pohybují v ulicích Prahy ve vozech poháněných CNG (60 %), pěšky (20 %) nebo v hybridních vozech (20 %). Flotilu DoDo tvoří více než 75 vozů, které najely během prvních šesti měsíců roku 2,5 milionu kilometrů.

Zákazníci si služby DoDo kurýrů objednávají nejčastěji v ranních a dopoledních hodinách, odpoledne je nejvytíženější hodinou 16:00. Průměrná doručovací doba od objednání je 22 minut. Nejoblíbenější položky objednávek jsou ze segmetu gastronomie, ale DoDo také rozvezlo přes 500 kytic a doručilo 35 000 nákupů potravin. Díky spolupráci s mnoha známými značkami funguje DoDo i jako služba tzv. poslední míle pro doručení z obchodů Mall.cz nebo Datart. Zákazníkům dováží také rychlé občerstvení od partnera KFC, Bageterie Boulevard nebo sítě UGO.

Kurýři DoDo doručovali nejen standardní objednávky jídla či jiných nákupů, ale plnili i ta méně obvyklá přání, jako třeba dovážku 15 párů bot nebo shánění svatebního daru v podobě dvou tisíc korunových mincí. „Naši kurýři často pomáhají v obtížných, mnohdy až kuriózních životních situacích. Mezi ně patřil třeba odchyt luční kobylky, na kterou si zákazník netroufal, nebo situace, kdy nás zákaznice poslala zavřít otevřené okno, na které zapomněla. To však už bylo zavřené,“ přibližuje nejzajímavější DoDo výjezdy Michal Menšík, CEO DoDo.

Úspěch u zákazníků zaznamenala také novinka letošního roku, služba DoDo Car, která přebírá veškerou péči o vůz včetně servisu nebo STK s kompletní přidruženou administrativou a významně tak šetří zákazníkovi čas.

O startupu DoDo

DoDo je vysoce flexibilní osobní asistenční a kurýrní služba, která na základě objednávky pomocí SMS nebo Facebook Messengeru je služba schopna zajistit okamžitou pomoc s takřka jakýmkoli problémem – ať se jedná o dovoz čerstvé pizzy, nákup kancelářských potřeb či vyzvednutí obleku z čistírny. To vše v řádech desítek minut či v případě složitějšího zadání několika hodin. Pro e-shopy a e-commerce služby v rámci B2B pak funguje jako vysoce kvalitní, spolehlivé a „feedback-friendly“ řešení poslední míle. V současné době působí DODO v Praze, Plzni a Brně, kde má dohromady přes 200 kurýrů. Využívá kompletně vlastní infrastrukturu včetně vozového parku, který čítá přes 75 automobilů.

O společnosti Inveo

Největší český e-commerce akcelerátor je většinově vlastněný e-commerce expertem Michalem Menšíkem, který mimo jiné stojí za projekty Slevín nebo PayLo. Kromě vlastní e-shopové platformy nabízí tailor-made mailingovou službu Mailforce, službu pro analyzování emailingů Mailytics a od roku 2017 také osobní asistenční službu DoDo. Ve svém portfoliu spravuje e-commerce aktivity brandů jako Asko, L’Oréal, Alpine Pro, Bambule, Teta nebo Douglas.

Reklamy