Rohlik.cz posílil marketingový tým. Z Tesca přichází Olin Novák

Největší domácí online obchod s potravinami ohlásil změny ve vedení svého marketingového týmu. Nově ho bude od září vést Olin Novák, který do Rohliku.cz přichází z Tesca, kde měl na starosti marketing pro střední Evropu. Kromě marketingu bude také řídit oddělení nákupu.
S větší velikostí a ambicemi by měli do firmy přicházet kvalitnější lidé, ti méně kvalitní pak musí udělat místo. Tým marketingu během září a října rozšíříme ještě o několik nových pozic. Naší konkurencí nejsou totiž menší online hráči, ale největší obchodní řetězce. Věřím, že těmito změnami naše ambice naplníme rychleji,“ prohlásil Tomáš Čupr, zakladatel společnosti Rohlik.cz. Ta se po necelých čtyřech letech dostala do zisku, letošní očekávané tržby překonají 2,5 miliardy korun a v příštím roce je cílem tuto částku zdvojnásobit.

OLIN NOVÁK

Ve společnosti Tesco měl na starosti marketing pro střední Evropu. V minulosti působil také na centrále společnosti Procter & Gamble v Ženevě. Od 1. září přechází Olin Novák do Rohliku.cz. Zde povede marketingové a komerční oddělení. „Rohlik.cz jsem si vybral pro jeho zákaznický přístup, který je mi velmi blízký. Velký dojem na mě udělala také kvalita sortimentu a způsob, jakým se na trhu prosazuje. Na těchto věcech bych chtěl stavět,“ prohlásil Olin Novák.

Podle Tomáše Čupra dorostl Rohlik.cz do velikosti, kdy je potřeba marketing řídit opravdu chytře. „S Olinem nás spojuje stejná vize o tom, jak by měl online obchod budoucnosti vypadat. Čekám od něj strategičtější práci se sortimentem, s cenami a s komunikací k zákazníkům,“ doplnil Tomáš Čupr.

www.rohlik.cz:

Rohlik.cz je internetový supermarket, který doveze potraviny, drogerii i domácí potřeby kamkoliv po Praze, Brně, Plzni, Hradci Králové, Pardubicích, Ústí nad Labem, Jablonci a Liberci v den objednání. Cílem Rohlik.cz je nabídnout co nejjednodušší a nejrychlejší cestu ke každodenním nákupům a tomu přizpůsobuje veškeré služby. Na přehledném webu mohou zákazníci nakoupit kompletní nákup do domácnosti, navíc si zde mohou označovat své oblíbené položky a zrychlit si tak pravidelné nákupy. Zároveň mohou volit z mnoha metod platby včetně možnosti zaplatit až za dva týdny po dodání službou Twisto. Rohlik.cz nabízí špičkové služby v podobě rychlého dodání (už od 90 minut od objednání po Praze a Brně, do ostatních měst v řádu hodin), vynesení nákupu do patra nebo zákaznickou podporu sedm dní v týdnu. Aktuálně je v sortimentu Rohlik.cz cca 11000 položek. Za Rohlik.cz stojí Tomáš Čupr, zakladatel Slevomatu a DameJidlo.cz.

Od začátku roku 2018 vytvořil Rohlík.cz spolu s projektem Sklizeno nové investiční centrum pro podporu pěstitelů a producentů potravin pod názvem My Food Centrum.

Reklamy