Samba.ai partnerem ShopCampu 2018

Již tento týden, ve čtvrtek 13. září, se sjedou do Prahy na Fakultu architektury ČVUT majitelé e-shopů z celé České republiky i Slovenska na pátý ročník oblíbené konference ShopCamp. O její oblíbenosti svědčí i fakt, že akce byla letos vyprodána doslova během pár okamžiků. I tento rok proběhnou přednášky ve dvou hlavních sálech, z nichž jeden je dedikován hlavnímu partnerovi konference Poště bez hranic a druhý nese název podle českého A.I. marketingového nástroje Samba.ai.

„Naše prezentace na ShopCampu je logickým vyústěním spolupráce se dvěma nejdůležitějšími tvůrci e-shopových systémů u nás, kteří jsou současně organizátory akce – Shoptetem a Shopsysem,“ říká CEO Samba.ai David Vyskočil. Samba.ai, která je schopna zastat práci jak klasických personalizačních on-site nástrojů, tak i mailového robota k rozesílání cílených a každému zákazníkovi na míru sestavených nabídek produktů, je aktuálně integrovaná jak do Shoptetu, tak i do dalších pronajímaných e-shopových řešení typu Webareal. Simplia a podobně.  „Velkým krokem bude i naše chystaná spolupráce s největším poskytovatelem open source řešení pro e-shopy PrestaShop, kterou budeme za pár dní v Miláně probírat přímo s CEO PrestaShopu Alexandrem Eruimy,“ prozradil Vyskočil.

Samba.ai je nyní dostupná v češtině, slovenštině, angličtině a maďarštině. Právě v Maďarsku také vznikla první zahraniční pobočka firmy. Připravují se i další jazyky, jako polština či rumunština. Aktuálně využívá aplikaci přes 400 e-shopů.

O Samba.ai (www.samba.ai)

Samba.ai vzešla z nástroje Yottly, který používají například Ikea, Mall, Heureka, CZC, Vivantis, SuperZOO, PetCentrum nebo Office Depot. Autorem obou nástrojů je společnost Diff Solutions s.r.o.. Zpočátku Diff Solutions poskytovala datově analytické služby pro Českou poštu, T-Mobile a Českou spořitelnu. Právě pro poslední jmenovanou začali ve firmě vyvíjet prediktivní algoritmické nástroje, ze kterých se vyvinula první verze personalizačního nástroje Yottly (nyní Virtua.ai), který se hodil pro automatickou správu marketingu větších e-shopů. Ti úspěšně využívají machine learningu a vyspělé datové analytiky pro podporu prodeje. V roce 2017, díky tlaku dalších menších a středních e-shopů, vznikl na základě Yottly nový produkt pod názvem Samba.ai, který si dal za cíl převzít odpovědnost za výkon online marketingu tak, aby s ním provozovatel menšího a středního e-shopu neměl téměř žádnou další práci.

Kontakt: www.samba.ai