Společnost mluvii.com vyhrála opětovně za své komunikační řešení cenu Microsoft Awards

Česká technologická společnost mluvii si odnáší hlavní cenu z 20. ročníku prestižní soutěže Microsoft Awards. Multikanálová komunikační platforma získala první cenu ve finanční kategorii za řešení implementované v Pojišťovně České spořitelny (dále PČS). Mluvii vyhrálo cenu Microsoft Awards i v roce 2017 a to v kategorii Digitální inovace v zákaznickém segmentu.

2018-09-25 16_56_27-Mluvii _ Mluvii_ zlepšete svůj online byznys.png

V kategorii Bankovnictví, kapitálové trhy a pojišťovnictví, ve které mluvii zvítězilo, byly hodnoceny projekty, které se významným způsobem podílejí na digitální transformaci finančních a pojišťovacích společností v Čechách a na Slovensku a používají k tomu cloudové služby Microsoft.

Spolupráce s Pojišťovnou České spořitelny je sice v pilotní fázi, ale velmi rychle přináší úspěch, výsledky a nakonec i cenu Microsoft Awards 2018. Mluvii spolupracuje s řadou dalších klientů z oblasti financí, ale řadu klientů má i z oblasti ecommerce, telekomunikace nebo energetiky.

Projekt mluvii a Pojišťovny České spořitelny byl od začátku založen na jasném cíli – přinést zákazníkům PČS nový, rychlý a jednoduchý komunikační kanál se zákaznickou linkou pojišťovny. Kromě časové úspory a nového komfortu při komunikaci mělo mluvii přinést i vysoké hodnocení zákaznické spokojenosti. Jako KPI pro CSF (customer satisfaction factor) byla stanovena spodní hranice 90 %, které se od počátku podařilo dosáhnout.

Digitální transformace představuje novou příležitost, jak vzájemně propojit lidi, data a procesy. Digitální technologie jsou podstatou změn, kterým firmy čelí, ale zároveň také způsobem pro vytváření konkurenční výhody a nových hodnot pro zákazníky. Digitální transformace je pro nás výzvou, nutí nás přemýšlet jiným způsobem a nabízí takřka neomezené příležitosti.

O mluvii

Mluvii je aplikace, která slouží jako nástroj pro multikanálovou online komunikaci se zákazníky prostřednictvím webu, mobilní aplikace nebo kiosku. Přináší také možnost napojení do stávajícího telefonního call centra a interních systémů společnosti. Díky Microsoft Azure umožňuje mluvii klientům zvolit cloudový, on-premise nebo hybridní systém ukládání dat. Napojení na různé chatbot platformy obohacuje produkt mluvii o nové možnosti AI, stejně jako Microsoft Cognitive Services. Aplikaci mluvii je možné používat také na mobilních zařízeních díky knihovně SDK. Mezi další funkce patří například co-browsing, inteligentní routing, call back nebo integrace Facebook Messengeru.