Americký softwarový obr Salesforce, se v rámci evropského turné zastaví i v Praze

Salesforce, čtvrtá největší softwarová firma na světě, dodavatel nejrozšířenějšího systému pro řízení komunikace se zákazníky, přijede v rámci evropského turné 16. října i do Prahy. Dává tak jasně najevo, že potenciál českého trhu je vysoký a že podnikům ve střední a východní Evropě, které stále řídí své aktivity pomocí excelovských tabulek, má co nabídnout.

Salesforce na říjnové akci ukáže, jak rozdílná a přínosná může být práce s daty u různých zákazníků. Například Daniel Urminský, ředitel společnosti blue-infinity, představí konkrétní implementace Salesforce systému u českých zákazníků.  Provede účastníky celým procesem zavádění systému a vysvětlí, proč právě cloudové řešení amerického obra je nejvhodnější.

Experti ze společnosti blue-infinity, která je Salesforce partnerem roku 2017 pro ČR a SR, aktuálně dokončili implementaci Salesforce u několika významných českých firem.  Na konkrétních příkladech ukáže Daniel Urminský, jak je možné díky Salesforce propojit všechny firemní systémy, včetně call center, a získat tak 360 stupňový pohled na každého jednoho zákazníka. „Ukazujeme českým firmám, jak pracovat s daty, která ve firmám často leží ladem, a maximalizovat tak jejich zisky,“ vysvětluje Urminský. „Digitalizace procesů umožní nejen zjednodušení a zrychlení, ale další optimalizaci, což vede k zásadní úspoře zdrojů,“ dodává Urminský.

Salesforce se svým systémem pro správu zákaznických dat a práci s nimi zažívá v ČR boom. Účast na této akci je zdarma. Očekávaná účast je více než 600, protože digitalizace technologií a s ním spojená implementace CRM je pro firmy jedinou cestou, jak uspět v dnešním digitálním světě.

Mezinárodní společnost blue-infinity součást sítě Denstu Aegis, je platinovým partnerem Salesforce a působí na českém trhu již od roku 2012. Patří mezi nejrychleji rostoucí hráče na poli implementace CRM a digitálních technologií ve střední a východní Evropě.


blue-infinity Linked by isobar
Společnost blue-infinity Linked by isobar působí v České republice od roku 2012. Od roku 2017 je součástí mezinárodní mediální skupiny Dentsu Aegis s více než 45 tisíci experty ve 145 zemích světa. Za dobu své existence realizovala více než dvě stovky projektů v oblasti digitalizace firem všech velikostí. Specializuje se na cloudová řešení a implementaci systémů CRM, marketingová řešení, systémové integrace, ERP, e-commerce, big data a zakázkový vývoj softwaru.  

CRM – Customer Relationship Management
CRM se stalo v roce 2017 největším softwarovým trhem. Data o zákaznících jsou nejhodnotnějším vlastnictvím všech společností, a proto firmy dbají na co nejsprávnější a nejaktuálnější data v informačních systémech. CRM je klíčové místo, kde se tato data scházejí a aktualizují. Při propojení více firemních procesů získávají společnosti informace o každém zákazníkovi ze všech úhlů pohledu (obchodní informace, marketingové informace, data ze sociálních sítí, informace ze zákaznické podpory). Tato data následně, při správném využití, slouží pro optimalizaci služeb, snížení nákladů a zvýšení zisku společnosti. Dobře implementovaný systém pomáhá zaměstnancům pochopit jejich zodpovědnosti a hlídá i plnění jejich úkolů, automatizuje personalizovaný systém komunikace se zákazníkem a slouží také managementu jako ideální reportingový nástroj.

Reklamy