MetLife – Personální změna v marketingu

Ráda bych informovala o personální změně v pojišťovně MetLife. Marketingové a komunikační aktivity nově vede František Špulák. Krátký medailonek najdete níže a fotografii v příloze.

František Špulák

František Špulák nově povede marketingové a komunikační aktivity pojišťovny MetLife. Jeho hlavním úkolem bude řízení a vývoj kampaní společně s implementací moderních digitálních technologií do marketingových strategií pro celou ČR. Špulák přichází z firmy Foxconn Technology Group (JUSDA Europe), což je největší výrobce elektroniky na světě. Zde zakládal a vedl marketingové oddělení. Svůj profesní život odstartoval na poli IT, jako konzultant, kde nabyl bohaté zkušenosti v digitálním světě. Do marketingového světa přešel v roce 2011 na pozici Marketing Specialist pro společnost Level Systems. Jeho hlavní vize úspěšné firmy je právě špičkově zvládnutý digitální marketing, v čemž má dlouholeté zkušenosti.