AXA se v aktuálním žebříčku nejlepších globálních značek Interbrand po desáté v řadě stala nejlepší značkou z oboru pojišťovnictví.
„Za tímto výsledkem stojí především profesionalita a nasazení našich lidí, zaměstnanců a vlastní obchodní služby, ale i externích partnerů. Ty se ve spojení s kvalitou nabízených služeb a produktů promítají do spokojenosti a retence našich klientů,“ komentoval skvělé umístění v žebříčku Robert Gauci, generální ředitel AXA ČR & SK.
To, že je AXA dlouhodobě nejlepší značkou mezi pojišťovnami, je pro ni podle Gauciho velkým závazkem. Podle jeho slov bude skupina i nadále usilovat o to, aby byla pro své klienty skutečným partnerem.
„Díky inovacím a technologiím se můžeme klientům ještě více přiblížit a společně vytvářet nová řešení. Taková, která jim usnadní každodenní situace, se kterými se potkávají, a umožní jim žít lepší život,“ dodal Gauci.
Jedná se tak o další příznivou zprávu pro skupinu AXA, která letos oznámila výtečné pololetní výsledky na českém i slovenském trhu, na kterých plánuje další investice do své značky.
O SKUPINĚ AXA
Skupina AXA je světovým lídrem v oblasti pojištění a správy majetku. Více než 160 000 zaměstnanců pečuje o 105 milionů klientů v 64 zemích celého světa. V Mezinárodních standardech účetního výkaznictví (IFRS) byly výnosy skupiny pro rok 2017 oceněny na částku 98,5 miliardy EUR, podkladové výnosy na 6 miliard EUR. K 31. prosinci 2017 měla společnost AXA pod správou aktiva ve výši 1 439 miliardy EUR. Americká depozitní podílní společnost AXA je rovněž uvedena na platformě OTC QX pod označením AXAHY. |