Adexpres spojil týmy PPC a RTB do jednoho oddělení programmatického nákupu

Praha – Zrychlení procesů, lepší výměnu informací o kampaních, efektivnější správu klientských rozpočtů i širší rozvoj týmu. To si od organizační změny slibuje agentura Adexpres, která spojila původně oddělené týmy PPC a RTB do jednoho oddělení s názvem programmatic. V čele konsolidovaného týmu stojí Ondřej Kutiš, který měl původně na starosti právě oddělení RTB. Jeho nový tým čítá více než 35 specialistů na online marketing.

“Spojení oddělení jsme řešili prakticky od začátku roku. Vycházíme vstříc potřebám klientů i tlaku na rozvoj lidí v širším kontextu online marketingového mixu. Stále častěji se setkáváme se situací, že naši specialisté potřebují detailně znát i ostatní platformy. Jednotlivé disciplíny se začaly překrývat, proto nám dávalo smysl spojit i oddělení,” uvedl na adresu spojení ředitel Adexpresu Jan Galgonek.

Že spojení přinese zlepšení spolupráce specialistů z různých disciplín online marketingu, věří i vedoucí programmatického týmu Ondřej Kutiš. “Z našich specialistů chceme vychovat ty nejlepší online marketingové manažery. To určitě nepůjde bez toho, abychom je vzdělávali v kompletním portfolio online reklamních nástrojů. Navíc z hlediska atribučních modelů se jedná o logický krok, protože potřebujeme nastavit maximální efektivitu rozpočtu v jednoltivých kanálech, což bez úzké spolupráce nepůjde. Vhled do jednotlivých nástrojů a vzájemné sdílení know-how nám pomůže tyto procesy lépe pochopit,” dodal Kutiš.

Ondřej Sláma, který donedávna vedl Performance oddělení po akvizici své agentury INBORN skupinou Adexpres Group, nyní zastává roli Research & Development Directora. Na starosti má experimenty a testování nových technologií, vzdělávací programy, digitální případové studie, interní Wikipedii a poskytuje strategické konzultace zejména v oblasti digitální videoreklamy.

Medajlonky

Ondřej Kutiš nastoupil do Adexpresu v září 2013 po roce stráveném na pozici projektového manažera ve společnosti Cermat. Před nástupem do Cermatu si na více než půl roku vyzkoušel práci zdravotnického záchranáře. I bez formálního marketingového vzdělání se dokázal brzy vypracovat mezi klíčové lidi agentury. Z pozice projektového manažera se posunul až do role technologického a RTB ředitele. Od roku 2018 řídí spojené oddělení programmatického nákupu s více než 30 specialisty na online marketing. V mládí závodil v cyklistice za pražský klub Dukla, kde se potkal mimo jiné s českým reprezentantem Zdeňkem Štybarem.

Ondřej Sláma se od práce šéfredaktora online magazínu Boardmag.cz přesunul v roce 2007 do online marketingu. Začínal v mezinárodní agentuře Summit Media, kde mimo jiné vedl SEO oddělení ve Velké Británii. Po návratu do Čech a několika letech konzultantské práce na volné noze založil SEM agenturu INBORN, kterou v roce 2016 prodal skupině Adexpres Group. Po akvizici vedl v Adexpresu dva roky oddělení výkonnostního marketing. Od roku 2018 má na starosti rozvoj a výzkum. Je jediným českým školitelem s titulem Google Partners Trainer pro oblast Videoreklama.

P

O skupině Dentsu Aegis Network:

Skupina Dentsu Aegis Network jako součást japonské Dentsu Inc. sestává z deseti globálních agentur – Carat, Dentsu, dentsu X, iProspect, Isobar, mcgarrybowen, Merkle, MKTG, Posterscope a Vizeum doplněných o více než 50 lokální specializovaných agentur. Vize Dentsu Aegis Network je inovovat způsoby, jakými klienti budují své značky, a to skrze expertízu a zkušenosti ze světa médií, digitálních technologií a kreativní komunikace. Nabízí širokou škálu specializovaných produktů a služeb na té nejvyšší úrovni. Se sídlem v Londýne Dentsu Aegis Network operuje ve 145 zemích světa a s celkem více než 40 tisíci specialisty. V České republice spadají do portfolia skupiny agentury Adexpres, Bistro, Bistro Social, Gong PR, Pragonauts, Vizeum, Carat, Isobar, iProspect, dentsu X, Amnet, Amplifi a Spectra. www.dentsuaegisnetwork.com

O agentuře Adexpres

Adexpres je strategická digitální mediální agentura, která díky inovativnímu přístupu a moderním technologiím vytváří marketingové strategie a dodává úspěšná řešení pro digitální budoucnost svých klientů. Vizí Adexpresu je objevovat nové cesty pro efektivní komunikaci klientů se svými zákazníky skrze digitální média a provádět klienty a jejich byznys modely digitální transformací. Adexpres je nejpočetnější digitální mediální agentura na českém trhu. Mezi její klienty patří Sazka, Lenovo, Philips nebo skupina KKCG. www.adexpres.com