Přestupy v marketingovém týmu Dell EMC Česká republika: Jakub Vítek je novým marketingovým ředitelem, Stanislav Hájek přechází do regionální funkce v segmentu partnerského prodeje

Praha, 9. října 2018: Společnost Dell EMC Česká republika dnes oznámila změny ve svém marketingovém týmu. Jakub Vítek (39) nastoupil do funkce marketingového ředitele pro Českou republiku. Ve funkci nahrazuje dlouholetého ředitele lokálního marketingového týmu Dell (a posléze Dell EMC) Stanislava Hájka (44), který přechází v rámci Dell EMC do regionální pozice vedoucího plánování marketingu a rozpočtu partnerského prodeje pro region EMEA (Evropa, Blízký východ a Afrika).

Jakub Vítek bude mít na starosti řízení všech marketingových a komunikačních aktivit tuzemské pobočky Dell EMC v České republice a bude úzce spolupracovat s obchodním týmem a týmem pro partnerský prodej.

Jakub Vítek (marketingový ředitel pro ČR): Jakub se pohybuje v oblasti marketingu více než 10 let a pracoval pro firmy z různým segmentů. Před svým příchodem do české pobočky Dell EMC, pracoval téměř 2 roky ve společnosti IBM Česká republika, kde měl na starosti marketingové aktivity pro region střední a východní Evropy, včetně digitálních komunikací a online mediálních kampaní.  Předtím působil přes 5 let v marketingu a komunikaci Komerční banky. Jakub vystudoval Fakultu tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy, má dvě dcery a ve volném čase se rád věnuje kolektivním sportům jako je basketball nebo fotbal a rád sleduje krimi filmy a seriály.

Stanislav Hájek (EMEA channel marketing planning and budget lead – vedoucí pro plánování marketingu a rozpočtu partnerského prodeje pro oblast EMEA): Stanislav působí ve společnosti Dell přes 12 let. Do firmy nastoupil jako produktový manažer pro mobilní řešení a postupně pracoval ve funkcích Channel Marketing Manager a Country Marketing Manager pro trhy v ČR, Slovensku či Finsku. Poslední 2 roky řídil marketingové aktivity Dell EMC v České republice pro koncové zákazníky i partnerský prodej. Nyní se bude věnovat plánování marketingových aktivit a rozpočtům programů partnerského (channel) prodeje na úrovni regionu EMEA (Evropa, Blízký východ a Afrika). Je absolventem České zemědělské univerzity v Praze, má 3 děti a kromě „běžných“ zájmů jako je pěší turistika a cyklistika, má rád také „extrémní podmínky“, které si užívá při např. při výškovém kácení stromů.

O společnosti Dell EMC  

Společnost Dell EMC, součást skupiny Dell Technologies, umožňuje organizacím modernizovat, automatizovat a transformovat jejich datová centra díky špičkovým konvergovaným infrastrukturám, serverům, úložištím a technologiím pro ochranu dat. Tím podnikům poskytuje důvěryhodný základ pro transformaci IT prostřednictvím hybridních cloudů a přeměnu celého systému podnikání tvorbou nativních cloudových aplikací a big data řešení. Dell EMC poskytuje služby zákazníkům ze 180 zemí – včetně 98 % společností z žebříčku Fortune 500 – a nabízí nejucelenější a nejinovativnější portfolio na trhu zahrnující vše od hraničních sítí přes základní systémy až po cloud.

 

Reklamy